Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@20:41:23 GMT

نارضایتی ساکنان مسکن مهر ساوه + فلیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۶۹۵۹۶

جمعی از ساکنین مجتمع 940 واحدی مسکن مهر واقع در شهرک علوی ساوه از رفع نشدن برخی نواقص واحد ها گلایه کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اراک ؛ در پی تماس جمعی از مردم ساوه و انعکاس مشکلات واحدهای مسکن مهر شهرک علوی رسیدگی به این موضوع در دستور کار خبرنگار ما قرار گرفت . مهمترین مشکلات این مجتمع بی کیفیتی واحدها ، عدم متصل شدن به شبکه فاظلاب شهری و بالا آمدن چاه های فاظلاب ، مشا بودن آب و گاز و قطع آنها به دلیل عدم پرداخت برخی از مشترکین ، نبود فضای سبز ، پارکینگ و محوطه سازی نامناسب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حق پرست ، سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ساوه با بیان اینکه مشکلات تعاونی فرهنگیان از سال های گذشته باقی مانده گفت : طبق رای شعبه دوم دادگاه حقوقی ساوه این تعاونی ور شکسته اعلام شد و شخصی به عنوان مدیر حسابرسی معرفی شد و ما همکاری لازم را با این فرد انجام می دهیم.
حق گو ، سرپرست ناظرین مهندسی مشاور آب و فاضلاب ساوه هم گفت : فاضلاب این واحد ها به شبکه آب و فاضلاب متصل نشده و این مشکلات هم به همین دلیل است .با توجه به بالا بودن هزینه حق انشعاب فاظلاب ، تاجیک ، معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب ساوه گفت : این یک طرح ملی بوده و مصوبه آن از وزارت خانه اعلام شده است.
وی افزود : متقاضیان می توانند با تشکیل پرونده به صورت اقساط حق انشئاب فاضلاب خود را پرداخت کنند.
رییس شرکت گاز هم در خصوص جدا سازی انشعاب گاز گفت : باید همه ی ساکنین درخواست جداسازی بدهند و در این خصوص مشکلی وجود ندارد و اقدام می شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی درنشست حل مشکلات و چالش های تالاب انزلی با تاکید بر اینکه مسائل زیست محیطی با محوریت تالاب بین المللی انزلی باید دستور کار دائم شورای اداری شهرستان انزلی باشد افزود: اختلافات مالکیت افراد ساکن در حاشیه تالاب انزلی از معضلاتی است که سالیان متمادی مشکلاتی را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد:مسئولان باید با جرات و شجاعت به این مسئله ورود کرده و راهکارهای لازم را برای حل این مشکل ارائه دهند.
رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به معضلات زیست محیطی شهرستان انزلی افزود: دفع ناصحیح پسماند اطراف تالاب مشکلات عدیده ای را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

رئیس شورای قضایی گیلان همچنین به رسوبات تالاب و گیاه مهاجم سنبل آبی اشاره و تصریح کرد: برای رفع معضلات کنونی تالاب باید راهکارهای مناسب و کارشناسی ارائه شود.
حجت الاسلام و المسلمین صادقی با بیان اینکه برای لایروبی تالاب انزلی باید دستورات انقلابی و قاطع هرچه زودتر صادر شود ،افزود: مشکلات شهرستان ساحلی انزلی باید اولویت بندی و از تمام ظرفیت شهرستان برای لایروبی تالاب استفاده شود.

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه