Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@13:06:10 GMT

فرماندار: شهر رشت، شهر فرصت هاست

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۷۰۱۹۶

فرماندار: شهر رشت، شهر فرصت هاست

استان‌ها>گیلان - سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه رشت، شهر فرصت هاست گفت : رشت دارای پتانسیل های زیادی است که وجود این ظرفیت ها در کنار موقیعت جغرافیایی ویژه سبب شده تا شاهد وجود بستر مناسب برای سرمایه گذاری در این شهرستان باشیم .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت ،سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت در افتتاح کارگاه سفال و سرامیک روستای خاجان بخش مرکزی رشت گفت : شهرستان رشت دارای فرصت های سرمایه گذاری مناسبی است و میتوان با حمایت ها بستر مناسبی را برای بخش خصوصی آماده کنیم وی با بیان اینکه رشت، شهر فرصت هاست گفت : رشت دارای پتانسیل های زیادی است که وجود این ظرفیت ها در کنار موقیعت جغرافیایی ویژه سبب شده تا شاهد وجود بستر مناسب برای سرمایه گذاری در این شهرستان باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه علیزاده مدیر کل گردشگری استان گیلان گفت : همیشه سعی ما بر آن بوده که از صنایع دستی حمایت کنیم و از این راه بتوانیم سبب رونق سرمایه گذاری و گردشگری در استان شویم. علیزاده افزود: صندوق مهر ایران یکی از بهترین حامیانی است که توسط دولت از کارآفرینان میشود با وام های کم بهره که به افراد خلاق و کارآفرین میدهد زمینه و بستر اشتغال زایی و حمایت از جوانان را ایجاد میکند.

میثم غزل سفلا کارآفرین و مدیر کارگاه سفال سازی و سرامیک گفت: از دو سال گذشته از شهر سمنان به همراه همسرم به استان گیلان آمدم و در ابتدا از فضای 30 متری شروع به کار کردم و اکنون این فضا به 230 متر رسیده است. وی گفت: عمده ترین محصولات تولید این کارگاه ظروف سفالی و سرامیکی برای رستوران ها و هتل ها و گردشگر ها است و همچنین ساخت سر در های سرامیکی برای ادارات و مکان های تجاری می باشد.

وی در ادامهگفت: این کارگاه را با 500 میلیون ریال وام از صندوق مهر ایران و 500 میلیون ریال هزینه شخصی برپا کردم و این کارگاه توان اشتغال زایی بیش از 8 نفر را دارد سالانه ده هزار قطعه تولید داریم امید به اینکه با حمایت های دولت و مسئولین این تولید افزایش پیدا کند.

48

کلید واژه‌ها : استان گیلان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است

انتشار بوی نامطبوع و آزار دهنده از ساعات پایانی شامگاه پنجشنبه در محدوده شهر‌های بندرترکمن و سیجوال و ده‌ها روستای مناطق غرب استان گلستان، موجب نگرانی شهروندان و ساکنین این منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو از ساعات پایانی شامگاه پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت)، انتشار بوی نامطبوع و آزاردهنده در حوالی شهرستان بندر ترکمن در غرب گلستان زمینه ساز ایجاد نگرانی بین اهالی منطقه شد.

در زمان تنظیم این خبر (۲ بامداد) شدت این بوی آزاردهنده در سطح شهر‌های سیجوال و بندر ترکمن و ده‌ها روستای منطقه رو به افزایش است.

نورمحمد جعفری، فرماندار شهرستان بندر ترکمن بامداد جمعه در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده همه دستگاه‌های متولی و خدمات رسان و انتظامی در حال آماده باش هستند.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی و میدانی شرکت گاز در حال رصد و پایش خطوط انتقال گاز منطقه هستند، ولی تاکنون موردی خاصی حاصل نشده است.

جعفری ادامه داد: تمامی جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی و cng پایش شده است، ولی مشکلی مشاهده نشد.

فرماندار بندر ترکمن گفت: بنا به گزارشات واصله از برخی مناطق روستایی شدت انتشار گاز در این مناطق کاهش یافته است لیکن برای اظهار نظر رسمی در این خصوص نیاز به مستندات و نظرات کارشناسی داریم.

شهرستان بندرترکمن با دارا بودن دو شهر و حدود ۳۵ روستا حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۳۵ کیلومتری غرب شهرستان گرگان واقع شده است

دیگر خبرها

  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت