Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید وزیری‌ نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، مجموعه فرهنگی ورزشی شقایق آماده ارایه خدمات مطلوب به شهروندان است.

وزیری نژاد با اشاره به وضعیت زمین شقایق افزود: زمین شقایق در سال های گذشته در اختیار سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین بود که جهت بهره وری بیشتر به سازمان فرهنگی ورزشی منتقل شد و این سازمان در ادامه برای ساماندهی و مناسب سازی این مجموعه با دعوت از بخش خصوصی به بازسازی و بهسازی آن اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: قسمت شرقی زمین شقایق ارتفاع بلندتری نسبت به بخش غربی این زمین داشت و دارای زمین چمن فوتبالی بود که متاسفانه چمن آن از بین رفته و تبدیل به زمین خاکی شده بود.

وزیری نژاد تصریح کرد: باتوجه به نواقص اعلام شده در فاز اول قسمت شرقی زمین شقایق زیر کشت رفت ولی به علت عدم زیر سازی مناسب، سال اول موفق به بهره برداری از این زمین نشدیم که برای بار دوم در سال95 مجددا زمین زیر کشت رفت و در حال حاضر این زمین به یکی از کم نظیرترین چمن های فوتبال شهر قزوین تبدیل شده است و اکنون هم در دست کشت است و اول تیر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

این مسوول با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین جهت ساماندهی زمین شقایق خاطر نشان کرد: همسطح کردن زمین شقایق، ایجاد زمین اسکیت، بستکبال، تنیس خاکی، والیبال و راه اندازی سالن ایکس باکس با 20 تلویزیون ویژه کودکان و نوجوانان از جمله این اقدامات بوده است همچنین تمامی زمین های ورزشی در ارتفاع شش متری این مجموعه فنس کشی شده است.

وزیری نژاد از احداث چهار چشمه سرویس بهداشتی در مکان مناسبی از زمین شقایق خبر داد و گفت: این تجهیزات به زودی در این مجموعه راه اندازی خواهند شد تا از این نظر نیز در این مجموعه شاهد کمبودی نباشیم.

وی بیان کرد: سیستم آبیاری فرسوده زمین شقایق نیز تعویض و یک سیستم آبیاری مجهزی جایگزین آن شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: سیستم روشنایی زمین در حال حاضر کم است و تا ماه آینده این سیستم ارتقا می یابد.

وزیری نژاد با اشاره به توافقنامه این سازمان با اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: طبق توافقنامه ای که با اداره کل ورزش و جوانان قزوین انجام شد روزهای سه شنبه و پنج شنبه به فعالیت دوچرخه سواران بانو و آقا در پیست زمین شقایق اختصاص یافت که به دلیل استقبال خوب شهروندان مقرر شد تا تعداد روزها را افزایش داده و به صورت جداگانه روزهای خاصی را برای بانوان و آقایان در نظر بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: 20ست ورزشی جدید در زمین شقایق نصب شده و در حال حاضر در زمین شقایق مشکلی وجود ندارد و مجموعه فرهنگی ورزشی شقایق از شش صبح تا 12شب آماده خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است.

این مسوول یادآور شد: امروز شاهد حضور هدفمند جمعیت علاقمند به ورزش و ساماندهی این مجموعه ورزشی هستیم که ورزش های همگانی نظیر دومیدانی، دوچرخه سواری، اسکیت، ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی در این زمین رایگان می باشد و فقط برای ورزش های تخصصی نظیر همه جای کشور باید هزینه پرداخت شود.

وی افزود: با همکاری نیروی انتظامی نسبت به استقرار کانکس و حضور عوامل نیروی انتظامی از 5 بعد از ظهر تا 12شب اقدام شد تا این محیط ورزشی، امن تر از همیشه در اختیار شهروندان و خانواده ها قرار بگیرد.

وزیری نژاد در پایان افزود: در حال حاضر بعد از افطار مسابقات پیشکسوتان در زمین چمن این مجموعه برقرار است و از عموم جوانان و فوتبال دوستان دعوت می شود از این برنامه ورزشی دیدن نمایند.

وی از استمرار خدمات دهی به این مجموعه توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد و گفت: همانند گذشته به این مجموعه و دیگر مجموعه های تحت پوشش سازمان توجه ویژه ای خواهیم کرد تا شهروندان کمبودی درخصوص فضاهای ورزشی و امکانات خدماتی رفاهی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: پرونده یک دستگاه خودرو باری حامل ۱۶۰ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال رسیدگی شد و پس از صدور حکم قضایی قرار شد تا آرد قاچاق به شبکه رسمی توزیع بازگردد.

وی اضافه کرد: شعبه تعزیرات با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف این قاچاقچی را محرز دانست تا برخورد‌های قانونی لازم با این متخلف صورت پذیرد.

حسن پور بیان کرد: برای صیانت از حقوق شهروندان با هرگونه تخلف در حوزه کالا‌های اساسی به ویژه آرد و نان بر اساس قانون و به شدت برخورد می‌شود و انتظار داریم که شهروندان نیز در این مسیر ما را یاری کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین یادآور شد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در سامانه ارتباطی www.tazirat۱۳۵.ir ثبت یا برای رسیدگی فوری به این مرجع مراجعه حضوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است