Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد نسبتاً شدید در روزهای پنجشنبه در تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی و خراسان رضوی خبرداد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: نفوذ جریانات خنک شمالی و عبور موج بارشی از کشور باعث می‌شود تا امروز بخشهایی از آذربایجانها، اردبیل و گیلان با رگبار پراکنده ، گاهی رعد و برق و وزش باد موقتی مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: روز پنجشنبه نیز رگبار پراکنده باران و وزش باد موقتی علاوه بر نواحی ذکر شده در خراسان شمالی نیز به‌صورت خفیف به‌وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: روز جمعه نیز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در بخشهایی از آذربایجانها، خراسان رضوی و برخی نقاط استانهای اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات مازندران رخ خواهد داد.

وظیفه افزود: سایر نقاط کشور طی 24 ساعت آینده جوی نسبتاً آرام خواهند داشت و حتی افزایش نسبی دما نیز در غالب شهرهای کشور و استان تهران مشهود خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت سیستان و بلوچستان طی سه روز آینده اظهار کرد: سیستان و بلوچستان طی 72 ساعت آینده با بارش پراکنده باران مواجه خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور همچنین از وزش باد نسبتاً شدید در روزهای آتی خبرداد و تصریح کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید در تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی و خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه شاهد نفوذ جریانات شمالی و ریزش هوای خنک از ارزهای شمالی خواهیم بود که موجب کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور خواهد شد.

وی، شهرکرد با هفت درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 49 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 36 درجه بالای صفر رسید که فردا شاهد افزایش دو درجه‌ای دمای هوا در پایتخت خواهیم بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محورهای شمالی کشور

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور اعلام کرد: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محورها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.

دیگر خبرها

  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • نفوذ ناپایداری‌ها به جو خراسان جنوبی
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد