Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبر خیاط احسانی معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای فارس گفت: بر اساس سیاستهای کلان شرکت های آب و فاضلاب در کشور که از مهمترین مولفه های آن تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی و ارائه خدمات مطلوب آب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب با کیفیت مناسب است و یک سیستم به هنگام، فراگیر، مطمئن و از نظر مدل اقتصادی پایدار را تعریف می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خیاط احسانی افزود: یکی از رویکردهای مهم شرکت آبفای استان فارس در واقع ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب است که با توجه به خشکسالی های سنوات اخیر و کم آبی های ناشی از آن در این سال ها بسیار مورد توجه است.

وی با اشاره به آغاز شدن روزهای گرم سال در استان به ویژه شهرهای جنوبی استان، ادامه داد: مدیریت مصرف و مصرف بهینه آب تنها راه کاری است که با تحقق آن می توان از بحران کم آبی و قطعی آب در شبکه های آبرسانی شهرهای استان جلوگیری کرد و شهروندان شهرهای استان به منظور دستیابی به دریافت خدمات آبرسانی مطلوب و مستمر باید به مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب اهمیت بدهند و توجه ویژه داشته باشند.
احسانی بیان کرد: از جمله تخلفات این حوزه، انشعاب غیر مجاز یعنی برداشت آب خارج از ضوابط شرکت آبفای استان فارس، استفاده از انشعاب رسمی دیگران که با کاربری مشخصی اخذ شده است در کاربری های متفاوت و استفاده از پمپ آب بر روی شبکه است که حق الناس و استفاده نامشروع از حق دیگران محسوب می شود.
وی اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب یک شرکت خدماتی و در واقع بنگاهی اجتماعی و اقتصادی است که بر اساس اصل مشتری مداری فعالیت می کند.معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای فارس با بیان اینکه در سنوات اخیر بسیاری از خدمات شرکت آب و فاضلاب را در راستای سیاست های دولت الکترونیک از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در تمام شهرهای استان ارائه داده ایم که از مهمترین آن تمام مراحل خدمات فروش انشعاب آب و فاضلاب است، تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر و رفاه حال شهروندان در حال آماده سازی شرایط ارائه خدمات به صورت مجازی هستیم.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:طرح جهاد آبرسانی  لرستان برای آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است .
یاسر اکبریان افزود:با اجرای طرح آبرسانی،۱۲۵ روستای لرستان با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل آبفای لرستان گفت: همچنین ۷۰ روستای لرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی روستاها تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.
اکبریان افزود: با پیگیری های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم که پیش بینی  می شود در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: قرار داد مرحله ی دوم طرح جهاد آبرسانی لرستان به زودی نهایی می‌شود‌.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود