Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@23:26:17 GMT

روسیه جنگنده جدید جایگزین «میگ» طراحی کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۷۲۶۲۶

«ایلیا تاراسنکو» مدیر کل شرکت میگ اعلام کرد که این شرکت ناوگان جنگنده های رهگیر میگ ۳۱ را مدرنیزه کرده و بطور همزمان جنگنده ای نوین را به عنوان جانشین این هواپیما طراحی می کند.

خبرگزاری مهر: مدیر کل شرکت هواپیمایی میگ از طراحی یک جنگنده جدید و پیشرفته کردن جنگنده های میگ خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، «ایلیا تاراسنکو» مدیر کل شرکت میگ اعلام کرد که این شرکت ناوگان جنگنده های رهگیر میگ ۳۱ را مدرنیزه کرده و بطور همزمان جنگنده ای نوین را به عنوان جانشین این هواپیما طراحی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاراسنکو گفت: به موازات مدرنیزاسیون ناوگان جنگنده های رهگیر میگ ۳۱، کار روی طرح های موجود میگ ۲۹ و میگ ۳۵ جریان خواهد داشت.

وی افزود که بخش دوم کار پروژه جدید این شرکت، طراحی هواپیمای پیشرفته دوربرد رهگیر است که به عنوان جانشین میگ در نظر گرفته اند.

لازم به ذکر است که میگ ۳۱ هواپیمای جنگنده مافوق صوت است که برای رهگیری و انهدام اهداف هوایی در ارتفاعات پائین و بالا در نظر گرفته شده است. این هواپیما در سال ۱۹۸۰ جزو تسلیحات روسیه شد و تولید انبوه آن تا سال ۱۹۹۴ ادامه یافت.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۲۰:۳۰ امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6098396

دیگر خبرها

  • اتوبوس چینی جوابگوی شرایط اقلیمی تهران خواهد بود؟!
  • هوش مصنوعی در پست‌های پایین جایگزین انسان‌ها می‌شود
  • جنگنده جنگ جهانی دوم روسیه بازسازی شد و به پرواز درآمد | ویدئو
  • ۵ نیروی هوایی برتر جهان در سال ۲۰۲۴؛ از تفنگداران دریایی آمریکا تا نیروی هوایی روسیه (+عکس)
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • ببینید | عملیات دیدنی نمایشی جنگنده‌های پیشرفته روسیه در دل آسمان