Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@23:16:08 GMT

تصادف خونین ‌در محور خمین به الیگودرز

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۷۲۷۲۳

رئیس پلیس راه استان مرکزی با بیان اینکه تصادف در محور خمین به الیگودرز ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت به تشریح جزئیات و علل وقوع این تصادف پرداخت.

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به وقوع سانحه رانندگی در محور خمین به الیگودرز اظهار داشت: در حوالی ساعت 16.30 امروز در سانحه رانندگی که در کیلومتر 5 محور خمین ـ الیگودرز بر اثر برخورد از روبروی یک دستگاه خودروی وانت پیکان و یک دستگاه خودروی پراید رخ داد متاسفانه 4 نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به محض اطلاع‌رسانی حادثه نیروهای پلیس برای بررسی موضوع و علت سانحه به محل اعزام شدند که متاسفانه در این سانحه، ‌راننده خودروی وانت و یک نفر دیگر مجروح و 2 نفر از سرنشینان این خودروی سواری و 2 سرنشین خودروی سواری پراید، فوت شدند.

سرهنگ کهریزی خاطرنشان کرد: برابر اعلام پلیس راه استان مرکزی در سانحه رانندگی امروز در محور خمین به الیگودرز، 4 نفر فوت و 2 نفر مجروح شده اند که مجروحان این سانحه رانندگی جهت مداوا توسط نیروهای امدادی به بیمارستان و مراکز خدمات درمانی انتقال یافته‌اند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به علل و عوامل این سانحه رانندگی بیان کرد: براساس بررسی و ارزیابی نیروهای پلیس راه استان مرکزی، علت این سانحه تجاوز به چپ خودروی پراید نسبت به خودروی وانت اعلام شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران