Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر چهارشنبه در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم افزود: میزبانی مسابقات یادگار امام راحل نه تنها نباید در قم متوقف شود بلکه باید شاهد برگزاری تورنمنت های بیشتری در این استان باشیم.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات بین المللی کشتی یادگار امام راحل هم در شناسایی بیشتر ورزش استان و هم در ابعاد دیگر اجتماعی و سیاسی بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادقی گفت: مسابقات کشتی یادگار امام راحل بعد از وقفه پنج ساله، بار دیگر در قم برگزار می شود و ما نیز باید ثابت کنیم ظرفیت بالایی برای برگزاری این رقابت ها داریم.
مسابقات کشتی نوجوانان جام یادگار امام راحل روزهای هشتم و نهم تیرماه در قم برگزار می شود. حضور کشورهای آذربایجان، قرقیزستان، ارمنستان، اوکراین، گرجستان، صربستان، بلغارستان، فنلاند، ترکیه، بلاروس و ایتالیا در این رقابت ها قطعی شده است. پنج تیم نیز از جمهوری اسلامی ایران و استان قم در این مسابقات حضور پیدا می کنند.
وی همچنین با اشاره به این که ورزش نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه دارد، گفت: همه باید از ورزش همگانی حمایت و برای ترویج آن تلاش کنیم.
در این جلسه همچنین احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم، رئیس هیات کشتی استان قم و برخی دیگر از مسئولان در مورد مسابقات بین المللی کشتی جام یادگار امام راحل سخن گفتند.
برگزاری پیاده روی خانوادگی در 30 تیرماه سال جاری و تجلیل از قهرمانان ورزشی استان در سال 95 از دیگر مطالب مطرح شده در این جلسه بود.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه