Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در دیدار اعضای شورای نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسین(ع) با خانواده معظم شهیدان اصغر قندی و رضا مزرعه شاهی، خانواده این دو شهید عزیز به بیان خاطرات و روحیاتی از شهدای خویش پرداختند.

مادر شهید رضا مزرعه شاهی با نقل خاطره ای از فرزند خویش گفت: از خصوصیات بارز آقا رضا نماز شب و گریه های شبانه و علاقه وافر وی به تلاوت آیات قرآن کریم و مداحی و همچنین حفظ بیت المال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهر شهید نیز با انتقاد از سند 2030 فرهنگی یونسکو نسبت به وضعیت حجاب در جامعه و جوانان مطالبی را بیان نمود.

شهید رضا مزرعه شاهی از معلمان آموزش و پرورش بود که در تاریخ یکم شهریور ماه سال1365 در سن 20 سالگی در جزیره بوارین به فیض شهادت نائل آمد و نامش در زمره غواصان شهید ثبت شد..

در قسمتی از وصیت نامه شهید مزرعه شاهی چنین آمده است: " شکر و سپاس خداوند متعال را که توفیق شرکت در جهاد مقدسش را به ما عطا نمود و در آخر ما را از فیض عظیم شهادت محروم نساخت و مرا آنگونه قرار داد تا بتوانم در راهش قدم برداشته و در سبیل او جانفشانی کنم"

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: این همایش در راستای پیاده سازی نقشه مهندسی فرهنگی برش استان فارس برگزار و کلان مسایل پنج گانه مهم استان در حضور نماینده ولی فقیه مورد بررسی و تبادل نظر جدی قرار گرفت.

حجت الاسلام حاجی پور افزود: در این نشست دو موضوع مسجد به عنوان کانون هویت ساز در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و بحث جوانی جمعیت را هم به صورت ویژه و با حضور کارشناسانی از کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس با بیان این که شبکه امامت جمعه استان فارس بزرگترین شبکه امامت جمعه در کشور است، گفت: در استان فارس ۷۵ پایگاه امامت جمعه داریم که ذیل یازده قرارگاه فعالیت می‌کنند.

در حاشیه این همایش از سوی دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس از خدمات چند ساله امامان جمعه بخش گله دار و ارد که در این جایگاه بازنشسته شدند تجلیل و قدردانی شد.

همچنین گزارشی نیز از فعالیت‌های دوساله قرارگاه اعتلای نظام خانواده شهرستان سپیدان ارائه و از ۷ نفر از مدرسان حوزه خانواده در این قرارگاه تجلیل شد.

در گردهمایی ائمه جمعه استان فارس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، امور مساجد و مدیرکل اجتماعی استانداری فارس حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است