Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-16@06:45:07 GMT

عاملان تیراندازی در ورامین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۷۴۰۳۸

عاملان تیراندازی در ورامین دستگیر شدند

به گزارش بولتن نیوز، سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بامداد سه شنبه ، عده ای از اراذل و اوباش در یکی از مناطق حاشیه ای ورامین اقدام به تیراندازی با سلاح جنگی کرده بودند که نیروهای پلیس به صورت ویژه رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود : نیروهای انتظامی حوالی ساعت 2 بامداد روز سه شنبه با حضور در محل حادثه و با شناسایی محل تجمع این افراد و با دستور قضایی در باغی که این افراد تجمع کرده بودند وارد شده و آنان را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناظری اظهار کرد: در این عملیات 9 نفر از این افراد دستگیر شده و از آن ها 4 قبضه سلاح جنگی ، چند سلاح سرد ، مقادیری مهمات و یک سلاح ماکت که در اخاذی ها و زورگیری ها از آن استفاده می کردند کشف شد.
وی بیان کرد: برخی از این افراد سابقه شرارت داشته و برخی نیز چندین سال فراری بودند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در بررسی سوابق این افراد ، شرارت ، تیراندازی و سرقت مسلحانه نیز وجود دارد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، قرچک ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول از دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد ۳ نفر جوان که فاقد تعادل رفتاری بودند اقدام به تخریب شیشه‌های ۴ دستگاه خودروی پارک شده شهروندان کرده که با مشاهده ماموران متواری شدند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه ۲ نفر از متهمان با اشراف اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت بوده که در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • عاملان توزیع موادمخدر در اشنویه دستگیر شدند
  • عاملان زورگیری در بزرگراه صدر دستگیر شدند
  • عاملان نزاع و درگیری میدان شهرداری رشت دستگیر شدند