Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان می‌توانند از اول لغایت هفتم تیر ماه در سامانه الکترونیکی اوقات فراغت ثبت‌نام کنند.

به گزارش فارس، مهدی علی‌اکبرزاده با اشاره به فعالیت پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان، اظهار داشت: سامانه الکترونیکی اوقات فراغت دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است و دانش‌آموزان می‌توانند از اول لغایت هفتم تیر ماه در این سامانه، رشته‌های مورد علاقه خود را برای گذراندن اوقات فراغت در پایگاه‌های تابستانی انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی‌اکبرزاده ادامه داد: شهریه‌ها متناسب با موقعیت محل تحصیل دانش‌آموزان متغیر است و برای نمونه دانش‌آموزانی که تمایل به انتخاب رشته‌های فنی را دارند هزینه آن را باید پرداخت کنند، اما ممکن است رشته‌ای نیاز به پرداخت هزینه نداشته باشد.
وی افزود: شهریه‌های تعیین شده برای گذران اوقات فراغت دانش‌آموزان پایین‌تر از حد معمول است؛ ضمن اینکه 25 هزار پایگاه تابستانی امسال در آموزش و پرورش فعال هستند.
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور، گفت: اردوهای راهیان نور یکی از بهترین اردوهاست که برای گذراندن اوقات فراغت دانش‌آموزان طراحی شده است و آخرین مرحله اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی جاری از 10 تیر  لغایت 20 شهریور ماه برگزار می‌شود؛ ضمن اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان برای شرکت در این اردوها در حال انجام بوده و در صورت استقبال نیز تعداد کاروان‌ها قابل
 افزایش است.
وی با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا، اردوهای راهیان نور مناطق غرب و شمال غرب را برای  دانش‌آموزان تدارک دیده‌ایم، اظهار داشت: فقط دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه می‌توانند در این اردوها شرکت کنند.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی