Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری عصر امروز -چهارشنبه- در دیدار «شهیندخت مولاوردی» معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و جمعی از زنان فعال در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی به عنوان نمایندگان جامعه زنان این مطلب را بیان کرد.

جهانگیری در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و توانمندیهای جامعه زنان در عرصه های مختلف گفت: اگرچه در گذشته عده ای با حضور و فعالیت زنان در فعالیت های اجتماعی و سیاسی مخالفت می کردند اما امروز ضرورت حضور و مشارکت زنان در فعالیت های مختلف اجتماعی، سیاسی و مدیریتی امری پذیرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهوری افزود: در دولت یازدهم با وجود محدودیت های فراوان، تلاش شد از ظرفیت و توانمندی زنان در هیات دولت و سطوح مختلف مدیریتی کشور استفاده شود.

دکتر جهانگیری با اشاره به دیدگاه امام خمینی(ره) مبنی بر استفاده از توانمندی های زنان در بخش های مختلف تصریح کرد: در دولت دوازدهم تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت و توانمندی زنان استفاده بیشتری شود و نقش آفرینی و سهم زنان در سطوح مختلف مدیریتی در دستگاههای اجرایی کشور افزایش پیدا کند.

«شهیندخت مولاوردی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این جلسه که نیز به تشریح مشکلات فراروی این معاونت و موانع موجود بر سر راه مشارکت و حضور زنان در فعالیت های سیاسی و اجتماعی پرداخت و خواستار افزایش نقش زنان در دولت دوازدهم شد.

در این نشست نمایندگان جامعه زنان نیز هر کدام در سخنانی با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به مسائل زنان، خواستار توجه دولت به ظرفیت های زنان و استفاده از این توانمندیها در سطوح مختلف مدیریتی کشور شدند.

301

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ وزیر کشور در بازدید از غرفه توانمندی‌های گیلان در اکسپو گفت: استان گیلان بهشت ایران با ظرفیت‌های کم نظیر است.
دکتر احمد وحیدی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری و صادراتی گیلان افزود: باید از ظرفیت‌های کم نظیر گیلان به بهترین نحو بهره برده شود.
استاندار گیلان در حاشیه این بازدید گفت: ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) اعتبار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ معرفی شده است.
دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه این نمایشگاه، فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری کشور به ویژه گیلان است، افزود: تلاش شده توانمندی‌های اقتصادی، تجاری، کشاورزی و صادراتی در کنار زنجیره‌های ارزش ایجاد شده در راستای جهش تولید به سرمایه گذاران معرفی شود.
ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی در محل نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن ۴۱ نمایشگاه دائمی تهران در حال برگزاریست.
این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در تهران ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم