Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در نشست شورای ورزش همگانی استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام یک فرصت مطلوبی برای معرفی قم است، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی جامع از این فرصت بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تورنمنت کشتی فرنگی جام یادگار امام باید در سال‌های آینده نیز دنبال شود، اضافه کرد: این مسابقات در گروه هشتم تورنمنت‌های جهانی است به همین علت می‌توانیم در ابعاد سیاسی، تبلیغاتی و فرهنگی بهره‌برداری مطلوبی از این مسابقات داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از ظرفیت‌های خود در راستای برگزاری تورنمنت بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام مشارکت لازم را داشته باشند تا بتوانیم میزبان مطلوبی از ورزشکاران خارجی و افتخارآفرینان داخلی باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدال‌آوری در ورزش به ویژه در سطح بین‌المللی افتخاری برای استان قم است، عنوان کرد: امیدواریم شاهد برگزاری مطلوب مسابقات تورنمنت کشتی فرنگی جام یادگار امام باشیم.

صادقی از مدال‌آوری ورزشکاران قمی در مسابقات بین‌المللی یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم طی مراسمی از زحمات این افراد به شیوه مطلوب تقدیر و آنها را به عنوان اسوه و الگو در عرصه ورزش معرفی کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار  ضمن تشکر  از مواضع  و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی  است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی  بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات  منطقه غرب آسیا،   حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت میکنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس  امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد. 

وزیر دفاع چین  در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه  به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است