Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سربیشه گفت: از اوایل امسال عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان درح سربیشه در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سروان پاسدار محسن کاری امروز در بازدید از عملیات اجرایی این طرح اظهار داشت: سال گذشته با ابلاغ قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به استانطرح مطالعاتی بخش درح در دهستان درح و لانو انجام و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زداییدهستان به تصویب قرارگاه رسید

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سربیشه گفت: از سال جاری کار اجرایی این پروژه ها با اعتبار تقریبی 14 میلیارد تومان در پنج محور عمرانی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت و فرهنگی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاریزمان اتمام این پروژه‌ها را متناسب باهمکاری و مشارکت های مردمی دانست و تصریح کرد: دردو ماه اخیر در روستاهای سفالبند،کلاته بالا و سولابست استخر ذخیره آب احداث شده است.

وی همچنین گفت: در روستای تیغابنیز با توجه به نیاز اهالی با همکاری گروه جهادی عباد و مشارکت مردم در هرمنزل مسکونی حمام و سرویس بهداشتی احداث شد.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سربیشه از مردم بخش درح خواست با هدف زدودن غبار محرومیت از منطقه به صورت گسترده برای تسریع پروژه ها همکاری و مشارکت داشته باشند.

کاری یکی از برنامههای بسیج سازندگی که به طور مستمر دنبال می شود را برگزاری هسته های همگام با کشاورز در راستایافزایش عملکرد محصولات استراتژیک شهرستان در واحد سطح عنوان کرد.

وی اظهار داشت: بسیج سازندگی برای روستائیان در زمینه دستیابی به اهداف توسعه پایدار روستایی و ارتقاء عملکرد محصولات تولیدی و کشاورزی، برنامه ریزی ویژه ای از جملهراه اندازی شبکه های فلاحیندر پایگاههای مقاومت بسیج روستاها را در دستور کار دارد.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سربیشهگفت: در چند سال اخیر نسبت به راه اندازی 12 هسته همگام با کشاورز در 9 پایگاه مقاومت روستایی از جملهدر چشمه رج، هریوند، اسکیونگ، درح و چاه رزمندگان و موداقدام شده است .

وی این اقدامات را در زمینه توسعه عملکرد محصولات کشاورزی از جمله زرشک، زعفران،گندم و گیاهان داروییعنوان کرد.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی