Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@10:56:05 GMT

18 هزار کودک در طرح محسنین فاقد حامی هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۷۷۴۵۷

محسن مسعودیان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان چند برنامه محوری از سوی این اداره با همکاری خیران در حال برگزاری است که این برنامه‌ها در شب‌های قدر به اوج خود می‌رسد.
وی افزود: در لیالی پرفضیلت قدر پایگاه‌های متعددی در اماکن پرتردد مانند اطراف حرم مطهر رضوی، مساجد، تکایا و بقاع متبرکه استان برای طرح اکرام ایتام دایر شده است تا علاقه‌مندان با شرکت در این طرح با یتیم‌نوازی خود به ندای حضرت علی(ع) لبیک گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعودیان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام مورد توجه بوده اظهار کرد: خوشبختانه فرزندان ایتام مورد توجه و تفقد خیّران هستند، اما در طرح محسنین حامی کمتر جذب شده است.
وی در توضیح طرح محسنین گفت: این طرح که برای کودکان بد سرپرست و یا آن‌ دسته که سرپرست‌شان به دلایل مختلف زمین‌گیر شده و توانایی تأمین هزینه‌های آنان را ندارند، در حال اجرا است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان رضوی ضمن ابراز امیدواری نسبت به توجه خیّران در طرح محسنین تأکید کرد و گفت: 24 هزار کودک در طرح محسنین کمیته امداد، دارای شناسنامه بوده که از این تعداد 18 هزار نفر فاقد حامی هستند.
وی در ادامه به طرح مفتاح‌الجنه اشاره کرد و افزود: در این طرح مسئولان استان برای بازدید و دلجویی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) دعوت شده تا ضمن زنده شدن روحیه امدادگری و آشنایی این بزرگواران از وضعیت و مشکلات این قشر از جامعه، این افراد مور تفقد قرار گیرند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی اظهار کرد: طرح اطعام نیز در این ایام به اوج خود رسیده و خوشبختانه از سوی خیّران استقبال شده است.
وی ادامه داد: توزیع غذای گرم و همچنین سبد غذایی از ابتدای ماه مبارک رمضان از سوی این اداره با کمک خیّران در حال انجام است که این اقدام در لیالی قدر در سطح گسترده‌تری صورت می‌گیرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان