Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@10:35:31 GMT

«شب قدر» شب احیای حقیقت قرآن است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۷۷۹۶۹

«شب قدر» شب احیای حقیقت قرآن است

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام صحرائی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات در کلاس درس اخلاق پایوران، پاسداران و نیروهای وظیفه این ستاد ماه رمضان را ماه خودسازی و کمک به محرومان و دستگیری ناتوانان و مبارزه با ظالمان دانست و گفت: رمضان ماه برکت و آمرزش است و نباید فرصت خودسازی را در این ماه از دست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماه مبارک رمضان از چنان جایگاه و منزلتی برخوردار است که خداوند متعال، قرآن کریم را در این ماه و در شب قدر نازل کرده است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات تصریح کرد: شب قدر فرصتی مغتنم برای توبه همه مومنان به شمار می‌رود، این شب‌ها بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند است.
حجت‌الاسلام صحرائی با تاکید بر اینکه مطالب و روایات در زمینه شب‌های قدر و فضائل آن بسیار زیاد است اما این ایام و لیالی نورانی را باید قدر بدانیم و از برکات آن استفاده کنیم، گفت: این شبها شبهای عزیزی است نباید این شبها را از دست داد در این شبها اعمالی خاصی نظیر قبیل صدقه دادن، لعن دشمنان و قاتلین امام علی(ع)،زیارت امام حسین،صله رحم و.. است که انسان با انجام دادم این اعمال جایگاه بهتری نزد خداوند پیدا می کند.وی افزود: انسان نباید اتفاقات را بر حسب شانس و اقبال قلمداد کند، ما اصلا چیزی به نام شانس نداریم، ما تقدیر و سرنوشت را داریم و این خود انسان است که سرنوشت خود را تعیین می‌کند و خداوند تقدیر ان رقم می‌زند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات تصریح کرد: فرصت ماه رمضان و شب قدر یک فرصت استثنایی برای دعا و استغفار است تا مغفرت، رحمت و آمرزش را از پروردگار متعال درخواست کرد، باید در این شب با احیا و شب زنده‌داری و طلب آمرزش از برکات معنوی آن بهره برد.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸

علی صالحی، صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۸، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضاییه به همکاران قضایی و اداری، به تعدادی از نیرو‌های دادسرای ناحیه ۳۸ تهران که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی