Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@21:20:16 GMT

جزئیات آتش برج مسکونی پامچال در چیتگر

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۷۸۴۵۱

جزئیات آتش برج مسکونی پامچال در چیتگر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات حریق رخ داده در برج مسکونی واقع در اطراف دریاچه چیتگر را تشریح کرد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: به دنبال اعلام وقوع حریق در یک برج ۲۲ طبقه در اطراف دریاچه چیتگر در بامداد امروز، ۷ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در طبقه اول این برج ۲۲ طبقه رخ داده و قسمت بالکن این واحد دچار حریق شده اما شعله های آتش به بخش‌هایی از نمای ساختمان سرایت کرده است.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان با مراجعه به طبقات تعدادی از ساکنان را نجات دادند، گفت: کمتر از ۵ نفر نیز در پی این حادثه دچار مصدومیت سطحی شدند که از سوی عوامل آتش‌نشانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی با بیان این که دقایقی بعد آتش نشانان شعله های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند، اظهار کرد: این حریق جزئی بوده و خسارت چندانی بر جای نگذاشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر گرگان گفت: در پی آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان یک نفر جان باخت و علت حادثه در دست بررسی است.

به گزارش ایلنا، موسی الرضا صفری اظهار کرد: این حادثه در کوی شهریار گرگان کوچه شهریار دوم روی داد و بر اثر آن یک مرد جان خود را از دست داد.

وی گفت: این آتش سوزی که شعله های آن از پنجره به بیرون زبانه می کشید سبب سوختن تمامی وسایل خانه و دودزدگی کامل شد و ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحدهای دیگر جلوگیری کردند.

وی افزود: همزمان با خاموش کردن آتش ماموران جسم بی جان یک مرد را نیز مشاهده کردند که در اختیار ماموران انتظامی و قضایی قرار گرفت.علت حادثه در دست بررسی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان