Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر این که امروز ضرورت حضور و مشارکت زنان در فعالیت های مختلف اجتماعی، سیاسی و مدیریتی امری پذیرفته شده است گفت: در دولت دوازدهم تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت و توانمندی زنان استفاده بیشتری شود. آفتاب‌‌نیوز : اسحاق جهانگیری در دیدار «شهیندخت مولاوردی» معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و جمعی از زنان فعال در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی به عنوان نمایندگان جامعه زنان این مطلب را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانگیری در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و توانمندیهای جامعه زنان در عرصه های مختلف گفت: اگرچه در گذشته عده ای با حضور و فعالیت زنان در فعالیت های اجتماعی و سیاسی مخالفت می کردند اما امروز ضرورت حضور و مشارکت زنان در فعالیت های مختلف اجتماعی، سیاسی و مدیریتی امری پذیرفته شده است.
معاون اول رئیس جمهوری افزود: در دولت یازدهم با وجود محدودیت های فراوان، تلاش شد از ظرفیت و توانمندی زنان در هیات دولت و سطوح مختلف مدیریتی کشور استفاده شود.
جهانگیری با اشاره به دیدگاه امام خمینی(ره) مبنی بر استفاده از توانمندی های زنان در بخش های مختلف تصریح کرد: در دولت دوازدهم تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت و توانمندی زنان استفاده بیشتری شود و نقش آفرینی و سهم زنان در سطوح مختلف مدیریتی در دستگاههای اجرایی کشور افزایش پیدا کند.
«شهیندخت مولاوردی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این جلسه که نیز به تشریح مشکلات فراروی این معاونت و موانع موجود بر سر راه مشارکت و حضور زنان در فعالیت های سیاسی و اجتماعی پرداخت و خواستار افزایش نقش زنان در دولت دوازدهم شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری،در این نشست نمایندگان جامعه زنان نیز هر کدام در سخنانی با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به مسائل زنان، خواستار توجه دولت به ظرفیت های زنان و استفاده از این توانمندیها در سطوح مختلف مدیریتی کشور شدند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند