Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری،حسن پورمقدم با اشاره به اينكه هرساله با شروع ماه مبارك رمضان، واحد آموزش و ترويج مديريت جهاد كشاورزی شهرستان نوشهر اقدام به برگزاری كلاس های ويژه آموزشی در مساجد و مزارع به منظور آشنايی كشاورزان با روش های نوين كشاورزی می كند، گفت: از آغاز تا پايان نيمه اول ماه مبارك رمضان بيش از 58 كلاس آموزشی توسط اين مديريت و مراكز جهاد كشاورزی كجور و ملكار با همكاری دهياران در سطح روستاهای تحت پوشش اين شهرستان برگزار شد و پيش بينی می شود تا پايان ماه رمضان بيش از 140 دوره برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اين دوره ها شامل شناسايی و مبارزه با بيماری تب كريمه كنگو، تب مات، كنه قرمز مركبات، بيماری‎های مشترك انسان و دام، آفات سبزی و صيفی، پرورش سبزی و صيفی، بيماری شايع دام، مبارزه با آفات و بيماری های برنج، شناسايی و مبارزه با آفات درختان سياه ريشه، مديريت آب در شاليزار، زراعت برنج، آفات مركبات، مديريت كود در كشت برنج، كنترل نسل اول ساقه خوار برنج است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است

تحصیلی  گفت: از مجموع سهمیه برنج استان سمنان ۲۵۷ تن برنج از نوع پاکستانی است که تا کنون ۱۱۰ تن توزیع شده است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ تن از سهمیه برنج استان سمنان از نوع تایلندی است که ۷۴ تن در ماه مبارک رمضان و نوروز عرضه شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان اضافه کرد: برنج هندی به میزان ۴۴ تن به این استان اختصاص یافت که ۳۹ تن تاکنون توزیع شده است. از مجموع ۲۶۸ تن سهمیه شکر برای مصرف خانوار در استان نیز ۱۷۰ تن توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • شخم بیش از نیمی از شالیزار‌های شهرستان ماسال
  • کشاورزی ارگانیک؛ مفید یا مضر؟
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • قائم شهر شهرستان پیشرو در کشت مکانیزه برنج
  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در استان فارس
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در فارس
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود