Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:50:17 GMT

انشعابات غیرمجاز معابر شهر یاسوج جمع آوری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۷۹۵۷۷

انشعابات غیرمجاز معابر شهر یاسوج جمع آوری می‌شود

مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت آب شرب به وسیله انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر برخورد قاطع با عاملان انشعاب‌های غیرمجاز، انشعاب‌های بلاتکیف معابر سطح شهرها نیز جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی لدنی‌نژاد در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر یاسوج اظهار داشت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای مدیریت شبکه توزیع آب شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی به خصوص در شهرهایی دارای تنش در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: متاسفانه به رغم کمبود آب و مشکلاتی که برای شهروندان به وجود می‌آید برخی با نصب انشعاب‌های غیرمجاز به صورت بی رویه و نامعقول آب شربی را که با مشقات فراوان تامین و توزیع ‌می‌شود به راحتی هدر می‌دهند.

لدنی بیان کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت آب شرب بوسیله انشعاب های غیرمجاز علاوه بر برخورد قاطع با عاملان انشعاب‌های غیرمجاز، انشعاب های بلاتکیف معابر سطح شهرها نیز جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد انشعاب‌های غیرمجاز و بلاتکلیف در معابر شهر یاسوج بیش از سایر شهرهای استان است، تاکید کرد: هیچگونه مماشاتی در جمع‌آوری این انشعابات وجود ندارد.

لدنی‎نژاد با اشاره به اینکه کار جمع آوری انشعابات بلاتکیف آب شرب معابر شهرهای استان به خصوص در سطح شهر یاسوج در کمیته تنش آبی آبفای استان مصوب شده بود، بیان کرد: پیمانکار جمع‌آوری این انشعابات نیز طی هفته جاری وارد عمل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه در موارد زیادی شاهد بودیم که برخی افراد و کسبه به صورت بی‌رویه از این انشعابات استفاده می‌کردند و حجم بالایی از آب شرب تولیدی از طریق این انشعابات به هدر می‌رفت.

لدنی‌نژاد بیان کرد: آب شرب با صرف هزینه و انرژی بالا تولید می‌شود و هدر رفت این کالای با ارزش در ملا عام چندان شایسته نیست و به همین دلیل آب و فاضلاب با عزم جدی در صدد جمع‌آوری و ساماندهی انشعابات آب شرب معابر شهری برآمده است.

انتهای پیام/

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۷۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد

بهمن بهروزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اظهار کرد: در جهت ایجاد شرایط انتقال آب خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا، بدون قطع آب در ایام پرمصرف، انشعاب گیری از خط موجود صورت گرفت. 

او افزود: این عملیات با هدف ایجاد شرایط انتقال حدود ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب به غرب صدرا، با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته تا امکان تامین آب پایدار برای شهروندان ساکن در شهر جدید صدرا فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا