Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@00:09:07 GMT

ریزش چاه /گرفتاری کارگر مشهدی در عمق 6 متری

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۸۰۴۳۹

ریزش چاه باعث گرفتاری یک کارگر مشهدی در عمق 6 متری زمین شد. آفتاب‌‌نیوز : حسن عظيميان، سرپرست ایستگاه 9 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، عنوان کرد: در این حادثه یک کارگر جوان حین حفاری چاه به دلیل نامشخصی یکباره با ریزش آوار دیواره چاه بر روی خود مواجه شده که این اتفاق سبب گرفتار شدن وی در عمق 6 متری زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: نجاتگران آتش نشانی شهر مشهد، پس از حضور در محل به صورت همزمان، ضمن ایمن سازی اطراف این چاه خشک بلافاصله عملیات آواربرداری از روی فرد مدفون در چاه را آغاز کردند.
به گزارش پایگاه خبری 125،عظيميان افزود: خوشبختانه عملیات نفس گیر نجات پس از دقایقی با موفقیت به پایان رسید و کارگر گرفتار که تا قسمت سر زیر خاک بود به سلامت توسط نجاتگران آتش نشاني مشهد از درون چاه به بیرون منتقل شد و با توجه به جراحت هایی که داشت تحویل تکنیسین‌های اورژانس 115 شد تا به مراکز درمانی منتقل شود.
این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد با تاکید بر اینکه بررسی در خصوص علت ریزش این چاه در جریان است، علت دقیق حادثه را منوط به نظر کارشناسان مربوطه دانست.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی