Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در اواخر رويداد بزرگ E3 2017 کمپاني سوني از دلايل عدم پشتيباني از قابليت بين پلتفرمي (Cross-Play) با پلتفرم ايکس باکس گفت.
به گزارش خبرگزاري آريا، در مراسم E3 2017 و در کنفرانس مايکروسافت، اين کمپاني اعلام کرد که بازي Minecraft از قابليت ويژه ي بين پلتفرمي (Cross-Play) پشتيباني مي کند که از اين سو کمپاني نينتندو و کنسول خانگي اش يعني سوئيچ با پشتيباني از اين قابليت در بازي Minecraft، حضور خودش را در اين زمينه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه انتظار مي رفت کمپاني سوني نيز با اعلام خبر پشتيباني از ويژگي بين پلتفرمي با پلتفرم ايکس باکس در بازي Minecraft حضور خودش را ثابت کند اما اين اتفاق نيفتاد و خبر ها حاکي از آن است که کمپاني سوني از دلايل عدم پشتيباني از قابليت بين پلتفرمي با پلتفرم ايکس باکس  توضيح مي دهد.
جيم رايان مدير اجرايي پلي استيشن در گفتگو با وبسايت خبري يورو گيمر گفت: کمپاني سوني هرگز با قابليت ويژه بين پلتفرمي (Cross-Play) مشکلي ندارد و همواره سعي کرده با وبسايت ها و کمپاني ها در اين زمينه و قابليت هاي جديد و خاص وارد مذاکره شود و به طور کلي از خلق چنين طرح هايي استقبال کرده است. با اين حال سوالي در اين زمينه مطرح مي شود که چرا کمپاني سوني تا به حال از قابليت Cross-Play بين پلتفرم هاي Xbox ONE و PS4 استفاده نکرده است؟ رايان در اين باره توضيح مي دهد:
متاسفانه اين يک موضوع و بحث تجاري ميان سهامداران و سرمايه داران کمپاني هاست و من قصد ندارم در اين مورد خاص، وارد جزييات شوم.
رايان در ادامه صحبت هايش بر تمرکز کمپاني سوني بر روي مخاطبانش که اکثرا کودک هستند اشاره کرد و گفت: کمپاني سوني در مورد مخاطبانش که بيشتر کودک هستند احساس مسئوليت مي کند و درباره ارتباط آن ها با شبکه اي که خارج از کنترل اين شرکت مي باشد نگران است! رايان گفت:
ما در قبال حفظ امنيت مخاطبان خود مسئوليت داريم. همه ما مي دانيم که بازي Minecraft را از تمامي اقشار و سنين بازي مي کنند اما بيشتر بازي کنندگان اين بازي کودک هستند. ما با کساني که از طريق سيستم ما (PlayStation Network) وارد يک بازي آنلاين مي شوند و آن را آنلاين بازي مي کنند قرارداد بسته ايم که مراقب آنها باشيم تا در فضاي امن پلي استيشن به راحتي بازي کنند. ما بايد درباره پشتيباني از اين قابليت به دقت تمام تحقيق و بررسي کنيم چرا که بسياري از مخاطبان اين بازي کودک هستند و ممکن است در معرض تاثيرات خارجي قرار بگيرند که در اين حالت کنترل و مراقبت از آنها از عهده ما خارج است.
اين طور که به نظر مي رسد کمپاني مايکروسافت علاقه زيادي به گسترش همکاري  در زمينه سرويس هاي آنلاين و شبکه اي با کمپاني سوني دارد اما فعلا کمپاني سوني نظر مثبتي در اين باره ندارد. ديو مک کارتي از کمپاني مايکروسافت گفته بود که اين کمپاني در نظر دارد قابليت ويژه Cross Play را با همکاري هاي کمپاني سوني گسترش دهد اما هنوز از اين کمپاني پاسخ مثبتي را دريافت نکرده است.
سال گذشته کمپاني مايکروسافت اعلام کرده بود که مايل است شبکه ايکس باکس لايو (Xbox Live) را به ساير شبکه هاي آنلاين مانند PSN متصل کند. کمپاني سوني با عدم مخالفت با اين ايده اعلام کرد که چنين امکاني فعلا ممکن نخواهد شد و گيمرها نبايد تا آينده نزديک منتظر آن باشند.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، گفت: ۶ شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

محمدعلی کاووسی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت اظهارکرد: هواشناسی برای امروز شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بیرجند و خوسف را گزارش کرده است. 

 وی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف، تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قاینات، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تیم‌های عملیاتی قاینات و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان، پشتیبان شهرستان خوسف هستند.  در حال حاضر ۴ نفر در جاده خوسف_ معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

وی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB