Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@18:20:17 GMT

برپایی هشت خیمه معرفت در پارکهای تبریز

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۸۳۴۲۳

برپایی هشت خیمه معرفت در پارکهای تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز؛حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بازدید از خیمه های معرفت برپا شده در پارک شمس تبریزی گفت: اقدام فرهنگی شهرداری تبریز در برپایی خیمه های معرفت با حضور روحانیون و خادمان فرهنگ در هشت نقطه شهر فعالیتی معنوی و تاثیر گذار است.وی با بیان اینکه حضور برادران روحانی در این برنامه جذابیت و بار معنوی این برنامه ها را دوچندان کرده است افزود حضور این برادران با شیوه های نو و زیبا و ابتکارات جدید در جذب و جلب نوجوانان و نونهالان بسیار اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز هم برپایی خیمه های معرفت در هشت منطقه مختلف شهر تبریز همزمان با ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای استفاده از ظرفیت های معنوی ماه رمضان دانست.صادق نجفی با تشریح فعالیت های معنوی و قرآنی صورت گرفته در خیمه های معرفت گفت: حضور روحانیون در این غرفه ها و پاسخگویی به شبهات و سوالات شرعی شهروندان، غرفه های مشاوره، پرسش و پاسخ، مباحث اعتقادی، برگزاری مسابقه در بین کودکان و نوجوانان حاضر در پارک و ارائه برنامه های آموزشی مختلف از جمله فعالیت های صورت گرفته در خیمه های معرفت بوده است.شهردار تبریز با اشاره به حضور ۵۰ نفر از روحانیون در این خیمه ها افزود: خیمه های معرفت در پارکهای ائل گؤلی، مشروطه، شمس تبریزی، پارک جنگلی ارم، یادگار امام، عینالی، و پارک آبشار برپا شده است .انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه

مروتی گفت: المان‌های آجری به مناسبت بزرگداشت روز مراغه در پارک ملت این شهر با استفاده از طرح‌های بنا‌های آجری ساخته شد.

مروتی افزود: ساخت این المان‌ها با مشارکت ۲۳ هنرمند، معمار، کارشناس فنی شهرداری، اساتید دانشگاه و دانشجویان معماری دو هفته زمان برد.

وی با بیان اینکه مراغه خواستگاه معماری سبک آذری در ایران است گفت: این سازه‌ها باهدف احیا و به نمایش گذاشتن معماری تاریخی و سنتی این شهر اجرا شد.

 شهردار مراغه گفت: این سازه‌های آجری در پارک ملت مراغه که نماد فرهنگ غنی معماری این شهر از دیرباز تاکنون است قرار دارد.

وی با اشاره به تدوین ده‌ها برنامه برای بزرگداشت روز مراغه افزود: ساخت المان‌های آجری از برنامه‌های جذاب و به یادماندنی  امسال است.

مروتی افزود: برنامه‌های روز مراغه از ۱۲ اردیبهشت آغاز شده و به مدت یک هفته با برگزاری همایش‌ها، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)