Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛سلیمان محبی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، اظهار داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در پیشگیری از آسیب‌های و ناهنجاری‌های اجتماعی مهم است.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نقش خانواده‌ها و والدین را در افزایش کیفیت برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: شناسایی ظرفیت‌های موجود و بهره‌مندی از تجربیات و فعالیت‌های گذشته می‌تواند به اجرای موفق این طرح کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اوقات فراغت برای دانش‌آموزان در ایام تابستان می‌تواند یک فرصت در راستای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان باشد.
محبی با بیان اینکه برنامه اوقات فراغت باید متناسب با نیاز دانش‌آموزان و نوجوانان طراحی شود، تصریح کرد: نیازسنجی دانش‌آموزان براساس استعداد و علایق آن‌ها مهمترین عوامل در برنامه‌ریزی اوقات فراغت از سوی دستگاه‌های اجرایی است.
این مسؤول اضافه کرد: 320 دانش‌آموز استان در این ایام می‌توانند در‌ 267 پایگاه تابستانی اعم از اردوگاه‌ها، کانون‌های ورزشی، فرهنگی و تربیتی، مراکز فنی و حرفه‌ای و مدارس ثبت‌نام کنند.
وی به فعالیت‌های قرآنی، پژوهشی، علمی، ورزشی، طرح هجرت و... در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره و بیان کرد: افزایش کار و تولید از مهمترین کارکرد اوقات فراغت است.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت