Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:20:30 GMT

۲ زمین تنیس خاکی در شوش راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۸۴۵۴۸

۲ زمین تنیس خاکی در شوش راه‌اندازی می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش از راه‌اندازی دو زمین تنیس خاکی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون توماندر این شهرستان خبرداد.

رشید هدایت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درشوشاظهار داشت: ساخت 2 زمین تنیس خاکی در این شهرستان به اتمام رسیده و این زمین‌‌های تنیس خاکی در مجموعه ورزشی تختی بعد از ماه مبارک رمضان راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ساخت این پروژه ورزشی بااعتباری بالغ‌بر 40 میلیون توماناز منابع تملک‌دارایی سال95 هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش تصریح کرد: دو زمین‌ تنیس خاکی این شهرستان با رعایت استاندارد در مساحت 1400 مترمربع در مجموعه ورزشی تختی ساخته شده است.

هدایت‌خواه به تجهیز خانه کشتی این شهرستان اشاره نمود و افزود: با همکاری و مساعدت مدیرکل ورزش‌و‌جوانان خوزستان، سالن کشتی تختی این شهرستان در جهت جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حین تمرین کشتی‌گیران به ارتفاع 2متر ضربه‌گیر نصب شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه ورزش کشتی در شهرستان شوش از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و قهرمانان زیادی در این رشته ورزشی داریم، رفع مشکلات کشتی‌گیران این شهرستان در اولویت کاری اداره ورزش و جوانان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش با تقدیر از تلاش‌های خبرگزاری تسنیم در پوشش اخبار این شهرستان افزود: از خبرنگاران شهرستان شوش انتظارداریم در رابطه با ترویج فرهنگ سلامت و توسعه ورزش در سطح شهرستان، تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام/

R41468/P36439/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، بر اثر شدت بارش ها، شکسته شدن سد خاکی و طغیان رودخانه ها، وضعیت محورهای منتهی به روستای نوده شهرستان زیرکوه مساعد نیست. 

شکسته شدن سد خاکی روستای نوده موجب شده تا آب اطراف شهر آبیز را فرا بگیرد 

ادوات کشاورزی و بولدوزر برای کمک رسانی در این منطقه بسیج شده است. 

دیگر خبرها

  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه
  • شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر