Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@11:19:48 GMT

برنامه های پلیس برای روز قدس و عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۸۴۷۶۱

برنامه های پلیس برای روز قدس و عید فطر

سردار رضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره آخرین تمهیدات اندیشیده شده راهنمایی و رانندگی وحمل و نقل در راهپیمایی روز قدس و نماز عیدسعید فطر اظهار داشت: در روز قدس و نماز عیدفطر، مسئله اصلی همه مسئولان شهری در حوزه حمل و نقل، جابجایی تمام نمازگزاران و روزه‌داران جهت شرکت در راهپیمایی و همچنین نماز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل اهمیت این امر برای پلیس راهور تهران بزرگ لازم است تا تمهیدات ویژه برای این 2 موضوع پیش‌بینی شود تا مردم با کمترین زحمت و پیاده‌روی بتوانند برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و همچنین شرکت در نماز عیدفطر شرکت کنند. رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: هماهنگی‌های خوبی در حوزه حمل و نقل ترافیک با شهرداری تهران به ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک آن برگزار کرده‌ایم که این جلسات و هماهنگی‌ها در مجموع باعث خواهد شد تا بتوانیم خدمات خوبی را در روز قدس و عید فطر خدمت مردم تهران داشته باشیم. وی در خصوص هماهنگی‌های انجام شده در این خصوص، اظهار داشت: جانمایی اتوبوس‌ها در راهپیمایی روز قدس و نماز سعید عیدفطر، تعیین مسیرهای رفت و آمد برای مردم جهت شرکت در هر 2 مراسم، پیش‌بینی اطلاع‌رسانی‌های فراوان از محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های رفت و آمد و همچنین نحوه جابجایی مردم در سطح شهر برای شرکت در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر بخشی از این هماهنگی‌هاست. سردار مهماندار در پایان با تأکید بر اینکه باید مردم همکاری نزدیک و تنگاتنگی را با مسئولان شهری به ویژه مأموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مأموران راهور، صرفاً برای تسهیل رفت و آمد در معابر مستقر شده و همکاری مردم با پلیس می‌تواند تأثیر بالایی در تسهیل رفت و آمد مردم داشته باشد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران