Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@09:34:32 GMT

بهره برداری از مجموعه بهداشتی مصلی بافق

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۸۵۵۰۲

بهره برداری از مجموعه بهداشتی مصلی بافق

نماینده شرکت سنگ آهن مرکزی در طرح ساخت مصلی بافق گفت: وضوخانه، پارکینگ و سرویس های بهداشتی مصلی بافق با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،

نماینده شرکت سنگ آهن مرکزی در طرح ساخت مصلی بافق گفت: وضوخانه، پارکینگ و سرویس های بهداشتی مصلی بافق با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد طالعی در حاشیه بازدید از طرح مصلی این شهرستان با بیان اینکه نبود سرویس های بهداشتی در این محل یکی از مشکلات اساسی نمازگزاران بوده است افزود: مجموعه سرویس های بهداشتی و وضوخانه جنب مسجد جامع و حسینیه نظر کرده میانگاه قراردارد.

وی با اشاره به دستور امام جمعه و کمک های شرکت سنگ آهن مرکزی در رابطه با راه اندازی سرویس های بهداشتی گفت: این مجموعه دردو طبقه با هزینه بالغ بر 5 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

طالعی اشاره کرد: زمینی نیز جهت آبنما خریداری شده است که به زودی شاهد راه اندازی آن نیز خواهیم بود.

نماینده شرکت سنگ آهن مرکزی در طرح مصلی بافق گفت: علاوه بر نمازگراران مجموعه های فرهنگی اطراف، گردشگران داخلی و خارجی می توانند از امکانات بهداشتی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تولید فصل دوم «چرخ گردون»، ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سعید مرادی تهیه کننده مجموعه «چرخ گردون»، در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش گفت: تاکنون ۲۰ قسمت فصل دوم این مجموعه طنز نوشته شده است و ۱۵ اردیبهشت پیش تولید به صورت رسمی آغاز و اول خرداد هم کلید کار زده می شود.

وی افزود: کارگردان فصل دوم هم مثل فصل اول برعهده جواد مزدآبادی است و به احتمال زیاد از اوایل مهر پخش این مجموعه از سیما آغاز شود و ما بلافاصله وارد تولید فصل سوم می شویم و هیچ فاصله زمانی بین فصل دوم و سوم نخواهیم داشت.

مرادی درباره محل فیلم برداری فصل دوم «چرخ گردون» گفت: در حال تصمیم گیری هستیم یا همان پارک لاله خواهد بود یا مکان دیگری که همان فضای پارک را داشته باشد انتخاب خواهد شد. 

وی گفت: در فصل دوم کلیه بازیگران فصل اول را بازی می کنند و چون گروه نویسندگان تغییر کرده است چند بازیگر جدید به فصل دوم اضافه شده است مثل سپند امیر سلیمانی و مونا کرمی و برخی دیگر از دوستان.

وی افزود: دو شخصیت اصلی مجموعه آقایان خمسه و لولایی هم همچنان هستند. در فصل دوم فضای کار ، فضای بیرونی است. فصل دوم امتداد همان قصه و روایتهای فصل اول است و با توجه به توصیه برخی از مسئولان سازمان صداوسیما، در فصل دوم گرایش فیلم نامه به سمت وقایع و اتفاقات روز است و سعی کردیم آن چیزی که چالش ها و دغدغه های عموم مردم است بیشتر به آن بپردازیم مثل بحث اجاره خانه و تحولات اقتصادی و مسایلی که در روند روزمره زندگی مردم تاثیرگذار است در قالب طنز به آنها پرداخته می شود.

وی درخصوص تولید فصل اول این مجموعه در فضای بیرون گفت: برخلاف گذشته که بیشتر آثار در محیط بسته تولید می شد، در تولید این اثر تصمیم بر این شد که فضای فیلم برداری در پارک لاله انجام شود که کار سختری است کار در فضاهای بیرونی، و یکی از چالش هایی که در تولید این مجموعه در فضای بیرونی داشتیم، بحث صدا بود ولی به علت احترام به ذائقه مخاطبین فیلم برداری را در محیط بیرون انجام دادیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • ارایه خدمت پزشکی و بهداشتی ارتش در گچساران
  • آغاز تولید فصل دوم «چرخ گردون»، ۱۵ اردیبهشت
  • امکان ایجاد آلودگی بیولوژیکی در اثر استفاده از گوشی تلفن همراه در سرویس بهداشتی
  • استفاده از گوشی در سرویس بهداشتی خطرناک است!
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال | بهره برداری از اسنو پارک
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال/ بهره برداری از اسنو پارک
  • پیشرفت حدود ۲۴ درصدی کارخانه آهن اسفنجی بافق/تلاش برای بهره برداری زودتر از موعد مقرر
  • آیا خشک‌کن‌های دست بهداشتی‌اند؟
  • آیا خشک‌کن‌های دست در سرویس بهداشتی عمومی بهداشتی‌اند؟