Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>لرستان - معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی در کارگروه پیگیری مصوبات سفر مقام عالی وزارت کشور در خصوص مشارکت بانوان در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ، گفت : کار آفرینی و ایجاد اشتغال موتور محرکه اقتصاد مقاومتی است که این مهم از اهداف اصلی اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،مهرداد غضنفری با تاکید بر اینکه اقتصاد پویا و فعال از مولفه های پیشرفت و توسعه استان است افزود: اقتصاد مقاومتی با سه هدف گسترش و حمایت از فعالیت های دانش بنیان ، تلاش جهاد گونه و فعالیت مستمر دستگاههای متولی امر اقتصاد ی و مصرف هدفمند از تولید داخلی از اهداف اصلی پایلوت اقتصادی استان لرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غضنفری با اشاره به مصوبات سفر وزیر کشور به استان لرستان تصریح کرد : با عنایت به مراکز رشد و شتاب دهی که در استان وجود دارد باید با اطلاع رسانی به تقویت این مراکز پرداخت و زنان فعال و نخبه با بیان ایده های که منجر به کارآفرینی و تولید اشتغال می گردد مورد حمایت و توجه خاص قرار گیرند

وی به تسهیل در ارائه پرداخت تسهیلات جهت اجرایی کردن کردن طرح ها و اعتبارات اختصاصی به فعالیت های اقتصادی و کار آفرینی به زنان فعال اقتصادی ، تعاونی ها ، واحدهای فن آورو شرکت های دانش بنیان زنان پرداخت و گفت :پیش بینی ساز و کارها یی برای ارائه تسهیلات متناسب با اقتضائات زنان اقتصادی و اولویت بخشی به بررسی و تصویب ایده ها و طرح های آنان و تسریع در فرآیند اجرایی آنان باید مود توجه متولیان امر قرارگیرد .

وی به احداث سه بازارچه دائمی برای فروش محصولات بانوان در سطح شهر خرم آباد پرداخت و گفت : شهرداری موظف است محله های که توجیه اقتصادی داشته باشند یک بازارچه در مرکز شهر و دوتا دیگر در جنوب و شمال شهر احداث نماید .

دردامه جلسه لیلا سلاحورزی با گزارشی از روند کار کمیته اقتصاد مقاومتی بانوان گفت : بیست نفر از زنان فعال و کارآفرین استان جهت دریافت تسهیلات کار آفرینی و اشتغال در خرداد ماه سال جاری به صندوق کار آفرینی امید معرفی گردیده و پانزده نفر از بانوان جهت اشتغال به مجتمع کشت و صنعت استان معرفی شدند.

46

کلید واژه‌ها : استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ مباشری گفت: در هفته جهادسازندگی بیش از ۴۰ طرح محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی در این شهرستان اجرا شده است.

او افزود: از دیگر برنامه های  این هفته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت، اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، کلاس‌های تقویتی ویژه دانش آموزان، کلاس خاتم کاری و بازدید از خانواده‌ی شهدا جهادگر است.

فرمانده ناحیه سروستان ادامه داد: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان