Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@11:07:49 GMT

آقای روحانی! دروغ‌ها را تمام کنید

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۸۷۰۳۳

آقای روحانی! دروغ‌ها را تمام کنید

معاون منابع انسانی دولت دهم نوشت: ما را متهم کردند ۴۰۰ هزار نفر استخدام کردید، بماند که این دروغ بزرگ بود، ما افراد موجود را تبدیل وضعیت کردیم، اما اگر واقعا ۴۰۰ هزار نفر را استخدام کردیم، پس فقط در این حوزه ۴۰۰هزار نفر اشتغال دائم ایجاد شده است.
به گزارش جهان نيوز، لطف الله فروزنده معاون منابع انسانی دولت دهم با انتشار یادداشتی با عنوان «آقای روحانی! انتخابات پایان یافت؛دروغ ها را تمام کنید» نوشته است:
جناب آقای روحانی در دیدار کارگزاران با رهبر معظم انقلاب اسلامی آمار و ارقامی مانند رشد اقتصادی 8 درصد، ایجاد یک میلیون و هفتصد هزار شغل رونق تولید و حمایت از صنایع کوچک، افزایش صادرات غیرنفتی و کاهش واردات را دادند که صرفا خودشان و تیم‌شان آن را باور و قبول دارد، هیچکدام از این آمار در زندگی و کسب و کار مردم ملموس نبوده واثری نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم همچنان از بیکاری، تورم، رکود فساد اداری، کم‌کاری مدیران رنج می‌برند و در زندگی روزمره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
اما نکته جالب اینکه آقای روحانی ادعا کرد در دولت نهم و دهم اشتغال صفر بوده است؟! کدام انسان منصف این ادعا را می‌پذیرد؟ خدمات و فعالیت‌های عمرانی و آبادانی در دولت نهم و دهم همچنان در ذهن و خاطره مردم هست. قبول ندارید به میان مردم در اقصی نقاط کشور بروید و هم ببینید و هم از مردم بشنوید.
چگونه 1.200 میلیون مسکن مهر اشتغال نداشته است؟
چگونه هزاران طرح عمرانی اشتغال نداشته است؟
چگونه رشد تولیدات کشاورزی و صنایع که در اوج رونق بودند، اشتغال نداشته است؟
چگونه صادرات کالا به کشورهای همسایه اشتغال نداشته است؟
حال که فضای انتخابات تمام شده، از صداوسیما انتظار می‌رود زمینه و بستری را فراهم کنند تا دولتمردان، دولت نهم و دهم بویژه وزرا بتوانند از عملکرد خود دفاع کنند. بنده و دوستان آماده هستیم در حوزه تخصصی خودمان از عملکردمان دفاع کرده از همین جا و آقایان دولت یازدهم را به مناظره دعوت می‌کنیم.
در حوزه منابع انسانی ما را متهم کردند 400 هزار نفر استخدام کردید، بماند که این دروغ بزرگ بود، ما افراد موجود را تبدیل وضعیت کردیم، اما اگر واقعا 400 هزار نفر را استخدام کردیم، پس فقط در این حوزه 400 هزار نفر اشتغال دائم ایجاد شده است؟!
دولت یازدهم به جای پاسخگویی، 4 سال فرصت سوزی و اعتماد به دشمن کرد، مجددا راهبرد تخریب و اتهام به دولت نهم و دهم که به فصل الهی اکثریت مدیران آن انقلابی و متدین بودند را هدف‌گذاری کرده است. از صداوسیما و همه رسانه‌های متعهد و منصف انتظار داریم بستری فراهم کنند تا به این راهبرد فرافکنی آقای روحانی پایان داده شود و معلوم نشود کدام دولت ناکارآمد است؟

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی دو روز اخیر شاهد آن بودیم که برخی اکانت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب در فضای مجازی مطلبی را مخابره کردند که دختر جوانی توسط پلیس اخلاقی ایران کشته شده است؛ اما طولی نکشید که سناریوی نخ‌نمای کذب و دروغ آنان مشخص شد و مخاطبان فارسی‌زبان دیدند که حتی عکس منتسب به شخصیت خیالی‌شان از موتور جست‌وجوگر گوگل دانلود شده است و اساسا شخصی با این مشخصات وجود خارجی ندارد. پس از غائله ژینا و به آشوب کشیدن شهرهای ایران به مدت چند وقت، ضدانقلاب گمان آن را دارد که با ساخت چنین اخباری بار دیگر می‌تواند خیابان‌های ایران را تبدیل به میدان درگیری کند. این سناریو و استراتژی نخ‌نما و پوسیده گویی نهایت‌کاری است که جریانات مختلف ضدانقلاب می‌توانند در برابر ایران انجام دهند. در این راستا با مسعود رضایی کارشناس مسائل سیاسی چند کلامی گپ و گفتی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

کار ضدانقلاب برهم زدن امنیت ایران است

رضایی در ابتدا گفت: به آشوب کشیدن شهرهای ایران و ایجاد التهاب در جامعه ما، کاری است که جریانات مختلف ضدانقلاب؛ از منافقین و سلطنت‌طلب گرفته تا وابستگان به آمریکا و تجزیه‌طلبان آن را به هر نحوی پیگیری می‌کنند و این موضوعی است که برای مردم ما قطعی قلمداد شده است. آنان دشمن امنیت و عزت ایران هستند، لذا به اعتبار همین دشمنی با ایران ما انتظار این نوع رفتارهای امنیت‌زدا از سوی آنان را داریم.

مردم ایران از نقشه نخ‌نمای دشمن مطلع هستند

وی افزود: در این مسیر یکی از مهم‌ترین اقدامات جریان ضدانقلاب ایجاد سوژه‌سازی‌های کذب و دروغ در موضوعات مختلف است. این روشی است که آنان از اول انقلاب آن را پیگیری کردند و در طول این 45 سال در زمینه‌های مختلفی دست به دروغ‌پردازی علیه ایران و جمهوری اسلامی زدند. در آنسوی میدان مردم ایران به مرور زمان از حقیقت این نوع خبرسازی‌ها اطلاع پیدا کرده و می‌دانند که اساساً این جعلیات با هدف برهم زدن امنیت و آرامش کشور صورت می‌پذیرد.

درس گرفتن از یک تجربه مهم

مسعود رضایی در ادامه اشاره کرد: تجربه تقابل با ضدانقلاب در مدت این سال‌ها یک چیزی را به خوبی به ما نشان داده است و لازم است که با بهره‌گیری از این تجربه میزان تخریب احتمالی آن‌ها را به حداقل برسانیم. در طول این سال‌ها هر وقت ایران و جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف، حال می‌خواهد سیاسی باشد، نظامی باشد یا اقتصادی باشد موفقیتی کسب کرده، ما شاهد آن بودیم که بسیج ضدانقلاب سعی کرده است با ایجاد یک موج و برجسته‌سازی یک سوژه آن موفقیت بزرگ را به حاشیه براند.

پاتک در برابر «وعده صادق»

او گفت: در چند روز اخیر ما شاهد عملیات وعده صادق بودیم که از لحاظ سیاسی و نظامی در سطح منطقه و بین‌المللی موفقیت و پیروزی بزرگی برای ما به حساب می‌آمد. لذا دشمن طبیعی است که برای تحت‌الشعاع قرار دادن این پیروزی و اقدام غرورآفرین دست به پاتک بزند. پاتک دشمن همیشه نظامی نیست، یکی از کارهای آنان تبلیغات رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی و دروغ‌پردازی است. موضوع قتل دختری توسط گشت ارشاد که به دروغ برجسته شده در همین راستا است.

کد خبر 845238 برچسب‌ها علوم سیاسی خبر ویژه رسانه - آگهی

دیگر خبرها

  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر مهم به بانک‌ها 
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها 
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • اسرائیل اگر با مردم غزه برخورد انسانی داشته، ۹۹ درصد موشک‌های ما را هم توانسته رهگیری کند
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد