Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-05@07:29:24 GMT

شب قدر و مدیریت آینده در پیوند با امام زمان(عج)

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۸۷۴۲۳

شب قدر و مدیریت آینده در پیوند با امام زمان(عج)


مسوول دبیرخانه مطالعات راهبردی مهدویت مرکز تخصصی مهدویت گفت: تضمین آینده ما تحت عنایت و راهبری امام زمان(عج) و نیز تضمین قطعی بهشت در پرتو ولایت و امضای اوست.

به گزارش بی‌باک، حجت الاسلام والمسلمین رحیم کارگر، مسوول دبیرخانه مطالعات راهبردی مهدویت مرکز تخصصی مهدویتگفت: شب قدر ، شبی است که انسان های مومن با استغفار از گناهان گذشته و تصمیم های رحمانی و اعمال صالحانه , نیت اصلاح و عزم تغییر می کنند و می کوشند آینده خود را در این شب طراحی و مدیریت کنند و آن را به بهترین شکل رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*شب های اثبات صداقت

وی افزود: در واقع شب های قدر اثبات صداقت ما در انتخاب راه درست و پافشاری ما در طی طریق خدا پرستی واقعی و استقامت ما در پایبندی به ارزش های دینی و اخلاقی است.

مسوول دبیرخانه مطالعات راهبردی مهدویت مرکز تخصصی مهدویت با بیان اینکه در این تغییر و اصلاح ، چند نکته مهم وجود دارد گفت: اولین نکته داشتن نیت واقعی و عزم جدی برای قرار گرفتن در مسیر خدا و دوری از راه شیطان است.

وی افزود: دومین نکته، معاهده و پیمان سپاری عمیق با خدا و کمک گرفتن از او برای رقم زدن سرنوشتی الهی برای خود و سومین نکته، توسل و یاری جستن از امام زمان(عج) برای امضای تقدیرات خوب و الهی و کسب رضایت او با اثبات صداقت و عزم درست برای اصلاح شدن است.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر بیان داشت: چهارمین نکته ای که باید به آت توجه داشت، برنامه ریختن جهت انجام این طرح و نقشه الهی برای یک سال آینده و سال های بعدی و مواظبت بر عدم خروج از این معاهده یک ساله است.

*تضمین آینده تحت عنایت امام زمان(عج)

وی خاطرنشان کرد: این نوع برنامه ریزی، تضمین آینده ما تحت عنایت و راهبری امام زمان(عج) و نیز تضمین قطعی بهشت در پرتو ولایت و امضای اوست و باید بدانیم که در آخرالزمان , تنها با امام زمان می توان بهشتی شد و بهشتی ماند.

مسوول دبیرخانه مطالعات راهبردی مهدویت مرکز تخصصی مهدویت اضافه کرد: به همین جهت باید تعمیق توحید و تمرین بندگی را در محضرش مشق کنیم و خود را اثبات نماییم و آینده خود را در شب های قدر , با امام زمان پیوند زنیم و از این طریق روح توحید و دیانت و معنویت را در خود زنده کنیم.

*تلاش دجال ها برای دوری ما از امام زمان(عج)

وی بیان داشت: همه دجال های فرهنگی و اعتقادی و سیاسی در کمین ما هستند که ما را از امام زمان دور کنند و آینده ما را دوزخی و شیطانی نمایند. باید سلامت نفس و طهارت درونی خود را اثبات کنیم و برایش بجنگیم.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر با بیان اینکه شب قدر , مصاف و مبارزه جدی ما با شیطان و دجالان آخرالزمانی است خاطرنشان کرد: باید برای رسیدن به امام زمان خود بجنگیم و برای مدیریت درست آینده خود, مجاهدت کنیم و شب های قدر, سر آغاز این جنگ اخلاقی و فرهنگی است.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ظفری روز شنبه در گفت و گویی افزود: شب گذشته بارش‌های زیادی را در مناطق غربی و جنوبی کشور داشتیم. در شهر دزفول در استان خوزستان بارش زیادی را شاهد بودیم بطوریکه به حدود ۱۲۷ میلیمتر رسیده است. همچنین خسارت‌های جدی به راه‌های عشایری در مناطقی از استان‌های ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری وارد شد.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تلفات دامی هم در بخشی از مناطق داشتیم، اضافه کرد: گزارشی از خسارت جانی در نقاط مختلف به ما نرسیده است، اما در حال ارزیابی هستیم.

آماده باش مدیریت بحران در استان‌های شمالی و غربی

ظفری با تاکید بر اینکه راه‌های اصلی در مناطق سیل‌زده باز است، افزود: برق شهر معمولان وصل شده و فعلا مشکلی ندارد. امروز هم آماده باش کاملی را به استان‌های شمالی، غربی و شمال شرق کشور دادیم.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در بخشی از مناطق خوزستان مانند اهواز و بندر امام، آب گرفتگی داشتیم. اطراف و حاشیه شهر ایلام نیز برخی خانه‌ها دچار آب گرفتگی شدند که اهالی این مناطق به جای امن منتقل شدند. در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری هم افرادی که در محاصره سیلاب بودند با کمک نیرو‌های امدادی به نقاط امن منتقل شدند و مشکل خاصی در آن مناطق وجود ندارد.

ظفری با اشاره به سرکشی خود به اطراف تهران با توجه به بارش‌ها گفت: تمام نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر، راهداری و پلیس در آمادگی کامل هستند و فردا هم به طور کامل آماده هستند؛ سرکشی‌ها انجام شده و ستاد‌های بحران تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته در چهار محال و بختیاری، ستاد بحران با حضور استاندار تشکیل شد و تصمیمات خوبی آنجا گرفته شده است. امیدواریم طی دو روز آتی بتوانیم با ایمنی کامل، فضا را مدیریت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند