Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطیما بهارمست در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاترگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ملاک انتخاب نقش خود برای نمایش «تلورانس، یک اپرای صابونی» گفت: نویسنده و کارگردان، هم دانشگاهی و دوست من است که متن را برای من فرستاد و من به علت ویژگی هایی که متن داشت، آن را خواندم و کار کردم. چرا که یک نقش متفاوت و جذاب برای نقش یک زن بود و من می خواستم در این چالش قرار بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی پیرامون فعالیت در تئاتر دانشجویی اظهار داشت: مسئله ای که مشخص و روشن است و در کشور ما وجود دارد، این است که کارهایی که تجربه گراتر است و اتفاقات جدید تری را رقم می زند، کارهای دانشجویی است.آدم هایی که این درس را می خوانند، با یک ایده جدید می آیند و بسیار متفاوت هستند. این اثر تلفیقی از مدیا و تئاتر است.

بهارمست همچنین افزود: کار دانشجویی در کشور ما یعنی بودجه کم. مسئولیت بر عهده دانشجویانی است که بودجه خاصی هم ندارند و باید کاری تولید کنند که مخاطب ببیند.

بازیگر نمایش «تلورانس، یک اپرای صابونی» در خصوص گروه سنی برای تماشای نمایش تصریح کرد: وقتی یک اثر دانشجویی بر صحنه می رود، مخاطبان اصلی آن هم دانشجویان هستند. افراد روشنفکری که بیشتر نمایش می بینند و با سبک های مختلف آشنا هستند، با کار ما ارتباط برقرار می کنند.کار تقریبا کمدی است، شاید کمدی به نظر نیاید ولی فضای نمایش به شکل کمدی اجرا می شود.

فاطیما بهارمست در پایان در خصوص رضایت از سالن اجرای نمایش گفت: سالن مولوی، مختص اجراهای دانشجویی است. بسیاری از چهره های معروف در این سالن اجرا رفته‌اند. سالن از لحاظ امکانات بسیار خوب است ولی تنها چیزی که وجود دارد، دغدغه تماشاگر است که در همه جا وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز پنج‌شنبه در جلسه بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه لرستان، اظهار داشت: اعتبار مربوط به جز سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک‌ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه‌های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده است پرداخت ۷۰ درصدی است که امیدواریم باتوجه‌به باز بودن سامانه پرداخت در بانک‌ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار لرستان در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیم، ی گفت: در جز چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه‌های حمایتی است به‌خوبی عمل شده و از ۱۳۰۰ میلیارد سهم استان تا کنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

کد خبر 6094995

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه