Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@22:03:42 GMT

 روز قدس مقدمه تشکیل حزب مستضعفان  است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۸۸۴۱۹

 روز قدس مقدمه تشکیل حزب مستضعفان  است

بیرجند-امام جمعه شهرستان بیرجند همه مردم را به حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و گفت: مقدمه تشکیل حزب مستضعفان دنیا و نماد مقاومت ایران روز قدس است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت السلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در آیین خطبه های نماز جمعه شهرستان بیرجند ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان امام علی (ع) اظهار داشت: شب قدر یک شب از یک عمر بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شب قَدر یا لَیلَةُ القَدر ، شب نزول قرآن و مقدّر شدن امور یک‌ساله انسان‌ها است افزود: این شب بافضیلت‌ترین شبِ سال و شب رحمت الهی و آمرزش گناهان است و در آن، فرشتگان به زمین می‌آیند و مقدرات سال آینده بندگان را بر امام عرضه می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه دو دستگی و دو قطبی شدن در کشور معنا ندارد بیان کرد: همه با عیب هایی داریم اما باید کنار یکدیگر باشیم تا در این صورت دشمن از وحدت میان مسلمانان بیم داشته باشد.

رضایی بیرجندی با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی با دانشجویان به آنان توصیه می کنند نقش فعال داشته باشند و در راستای هندسه ای که رهبری گفته گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: متدینین و ولایتی ها باید همیشه حاضر باشند زیرا اگر حاضر نباشند دشمن همه چیز را می برد بنابراین باید عمل کرده و همیشه در صحنه آماده باشیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به عملیات تروریستی اخیر تهران یادآور شد: این عملیات پیامدهایی داشت که مشاهده کردیم و عظمت و بزرگی ایران و بدبختی و ذلت دشمن را دیدم.

رضایی بیرجندی به مناسبت های هفته اشاره کرد و اظهار داشت: روز کشاورزی و روز بیابان زدایی یکی از مناسبت های هفته است که در این راستا باید در سال تولید و اشتغال به روستاها توجه کنیم زیرا روستاییان هستند که تولید می کند بنابراین باید به آنان کمک و توجه شود و روستاها را شهر کنیم.

وی درگذشت دکتر شریعتی و دکتر مصطفی چمران را از مناسبت های هفته دانست و افزود: دکتر چمران فرهیخته بزرگی بود که در جبهه می جنگیدند اما همه او را آمریکایی می نامیدند همچنین این روز روز بسیج اساتید نیز نام دارد و امیدواریم رهرو راهشان باشیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و آغاز هفته قوه قضاییه را از دیگر مناسبت های این هفته عنوان کرد و گفت: باید انتظارات مردم و برخورد انقلابی سرلوحه کار قوه قضائیه باشد و با هرگونه فساد مبارزه کنند.

رضایی بیرجندی با اشاره به آغاز هفته صرفه جوییممصرف آب بیان کرد: باید در مصرف آب صرفه جویی کنیم بخصوص در استان ما که با کمبود آب مواجه است تا این سرمایه بزرگ برای نسل های آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به روز شورای عالی بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از تذکر جلودار و توجه چشم بیدار نظام و قانون و تپنده امامت این سند را متوقف کرد و از آن طرف سند تحول آموزش و پرورش تبیین می شود.

امام جمعه شهرستان بیرجند اظهار داشت: مقاومت کردن و پایدار بودن مهم است ما در این راه باید برای حفظ اسلام و انقلاب پایدار باشیم و انقلاب و اسلام ما پایدار بماند.

رضایی بیرجندی روز قدس را یکی از مناسبت های هفته عنوان کرد و تصریح کرد: مقدمه تشکیل حزب مستضعفان دنیا و نماد وحدت و مقاومت ایران روز قدس است و این روز روز به خاک مالیدن صورت استکبار است بنابراین همه ما باید با شرکت در راهپیمایی روز قدس استکبار را ناامید کرده و شکست دهیم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از فردا با تجدید میثاق آرمان های امام خمینی آغاز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد چکشیان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار در نشست خبری گرامی داشت هفته کارگر 1403 به عنوان رئیس ستاد گرامی داشت هفته کار و کارگر گفت: مراسم هفته کارگر امسال از چندین هفته قبل با فراخوان جشنواره امتنان شروع شده است. جشنواره های استانی در استان ها برگزار شد و کارگران برتر انتخاب شدند.اما در نهایت 26 نفر به عنوان برگزیده کشوری برگزیده شدند که با حضور رئیس جمهور از آنها تقدیر می‌شود.تقدیر از واحدهای نمونه را هم داریم.

وی ادامه داد:در هفته کارگر چند برنامه کلان داریم.امسال با پیگیری هایی که شد برنامه کلان مختلفی انجام خواهد شد.برگزاری جشنواره امتنان در 11 اردیبهشت و قدردانی از کارگران نمونه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:دیدار با مقام معظم رهبری برای 2 هزار کارگر در روزهای آینده از سوی دفتر رهبری اعلام می‌شود.فردا نیز مراسم میثاق با حرم امام خمینی خواهد بود.

چکشیان افزود:حضور در مزار شهدا، بازدید وزیر از کارخانجات و واحدهای تولیدی، سخنرانی وزیر در نمازجمعه را دستور کار داریم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار گفت: شنبه 8 اردیبهشت مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی را در دستور کار داریم. مراسم تجلیل از زنان جامعه کار و تولید را یکشنبه 9 اردیبهشت داریم.

وی گفت:چندین برنامه در بسیج کارگری و کارفرمایی و تجلیل در اکثر کارخانه های کشور را داریم.مکاتبه ای با ستاد اقامه نماز جمعه داشتیم که امام جمعه به بحث تولید و کارگر بپردازند.

وی بیان کرد:مشارکت کارگر جهش تولید و ایران قدیم شعار امسال هفته کارگر است. همچنین هشتگ اختصاصی هفته کارگر 1403 پای کار ایرانیم است.

چکشیان بیان کرد: یکی از برنامه های امسال این است که به کارگران دهک اول تا پنجم به صورت ویژه تری خدمات ورزشی ارائه شود.تا کنون تمام بیمه شدگان تامین اجتماعی امکان استفاده از خدمات ورزشی زیر مجموعه وزارت کار را داشتند، در دستور کار داریم که این موضوع را به صورت دقیق تری امسال دنبال کنیم.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدای کارگر؛ نشست تخصصی با موضوعات کار و کارگر و طرح موضوع با مسئولان را در برنامه داریم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار گفت: لیگ سراسری ورزش کارگری به صورت حرفه ای امسال در دستور کار است.قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت کار با حمایت وزارت شکل گرفته است، ماده 21 و‌ 24 از این قانون را با حمایت وزیر اجرایی کردیم.

وی درباره آموزش به کارگران برای کاهش حوادث کار گفت: قرارگاه اختصاصی ایمنی و بهداشت کار در استان ها شکل گرفته است.

وی گفت: روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند به این ترتیب که 5 اردیبهشت کارگر تجدید میثاق با امام ره، رهبری و شهدا، 6 اردیبهشت کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، 7 اردیبهشت کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، 8 اردیبهشت کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، 9 اردیبهشت کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، 10 اردیبهشت کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و 11 اردیبهشت کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • پاکسازی ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است