Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت رشت گفت: پول‌ها و سرمایه‌های داده شده توسط آل سعود به دشمنان اسلام، عامل ریخته شدن خون مسلمانان منطقه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلایامام خمینی (ره) شهر رشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: بهترین عبادت در ایام شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان دعا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت رشت با اشاره به رشادت‌های حضرت امام علی (ع) در جنگ‌های مسلمانان در برابر کفار در کنار پیامبراسلام (ص)اذعان داشت: فرشتگان و پیامبر (ص) به وجود امام علی (ع) افتخار می‌کنند.

صدیق عربانی با اشاره به اینکه توان انسان در انجام کارها اندک است و باید به درگاه حق دعا کنیم بیان داشت: شناخت امام علی (ع) باعث تقرب الهی و قبولی طاعات و عبادات در درگاه حق می‌شود.

عربانی با بیان اینکه اگر یک هزارم معرفت حضرت علی (ع) در وجود بشر وجود داشت ظلم و دنیا پرستی در دنیا ریشه کن می‌شد گفت: هر کسی که امام علی (ع)را دوست دارد و محبت او در دلش است دوستداراسلام و خداوند است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه حضرت امام علی (ع) اولین شهید محراب است عنوان داشت: تمام صفات و عظمت حضرت محمد (ص) در وجود علی (ع) وجود دارد و فقط به مقام پیامبری نرسیده است.

وی هدف اصلی دشمنان در حملات تروریستی به حرم مطهر امام راحل را تخریب اصل نظام خواند و خاطرنشان کرد: داعشیان با حمله به مرقد امام خمینی (ره) خواستار ضعیف نشان دادن ایران اسلامی در بین مردم جهان بودند.

عربانی با بیان اینکه مردمان ایران اسلامی در هیچ برهه‌ای از زمان در برابر ظلم سر خم نکردند گفت: حضور گسترده مردم در صحنه به‌ویژه در مراسم تشییع پیکرشهیدان حوادث تروریستی موجب شد تا مقاممعظم انقلاب این حوادث را یک ترقه بازی قلمداد کنند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه شیعیان امام حسین (ع) در برابر ظلمی که به آنان روا شده است سکوت اختیار نمی‌کنند بیان داشت: جنگ بین داعشیان و مدافعان حرم در جبهه‌های حق علیه باطل ادامه دارد.

وی با اشاره به حملات صورت گرفته به مجلس شورای اسلامی افزود: اقدامات به‌جا و شجاعانه نیروهای امنیتی کشور باعث جلوگیری از گروگان‌گیری و کشته شدن نمایندگان مردم در مجلس شد و حتی تروریست‌ها موفق به ورود در صحن علنی مجلس نشدند.

عربانی با اشاره به اینکه روزی تمام قدرت‌های شیطانی از بین می‌روند اذعان داشت: با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و با وجود نیروهای جان بر کف ایران اسلامی، ظهور حضرت مهدی(عج) تسریع می‌شود.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه یهودیان از سال 1948 میلادی در فلسطین تجمع کرده‌اند گفت: تشکیل رژیم صهیونیستی توسط یهودیان و بهانه‌های مختلف برای شهرک‌سازی، باعث رنج مسلمانان و نسل کشی در فلسطین اشغالی شده است.

عربانیبا اشاره به اینکه فریادهای مردم ایران در روز راهپیمایی بزرگ قدس نوید بخش آزادی مردم فلسطین است خاطرنشان کرد: راهی به‌جز مقابله با دشمنان اسلام وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کشورها و حکومت‌های به ظاهر اسلامی در منطقه با خرید سلاح و روابط با آمریکا و رژیم صهیونیستی به اسلام خیانت می‌کنند بیان داشت: پول‌ها و سرمایه‌های داده شده توسط آل سعود به دشمنان اسلام، عامل ریخته شدن خون مسلمانان منطقه است.

امام جمعه موقت رشت حضور مردم در صحنه و در تیررس بودن رژیم صهیونیستی مقابل موشک‌های ایران را عامل جرأتنکردن آمریکا برای حمله به ایران بیان کرد و گفت: فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز قدس زمینه ساز نابودی دشمنان است.

وی با بیان اینکه کوچکترین حرکت رژیم صهیونیستی و آمریکا توسط نیروهای جان برکف سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) پاسخ داده می‌شود بیان داشت: بار دیگر سیلی محکمی توسط مردم ایران در راهپیمایی روز قدس به دشمنان زده می‌شود.

انتهای پیام/

R7877/P1336/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران

امام جمعه سنندج توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و گفت: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فائق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: شهدای کارگری در راستای تلاش، ایثار و فداکاری جان خود را از دست دادند که باید این راه پر افتخار ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه چرخه اقتصاد کشور به دست کارگران به چرخش درمی‌آید، گفت: دست تک‌تک کارگران کردستانی را بوسیده و قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه آنان هستیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به عنوان شعار سال تصریح کرد: به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد جز با مشارکت مردم و تقویت کارگران میسر نمی‌شود.

وی افزود:  جهش تولید یعنی تقویت مشارکت مردم، استفاده از منابع خدادادی، نخبگان، فارغ‌التحصیلان، معادن و منابع خدادادی استان، کارخانجات و درآمد مرزها؛ امید که این ظرفیت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ماموستا رستمی توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و عنوان کرد: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه چرخش چرخ تولید کشورمان در گرو همراهی کارگران است، اظهار کرد: همه ظرفیت‌ها در کردستان برای تحقق جهش تولید وجود دارد اما نیاز به کار و تلاش دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عدالت در همه حوزه‌ها  و میان  اقشار یکسان اجرا شود، تأکید کرد: باید کاری کنیم کشور را با تولید به سمت قله‌های ترقی پیش ببریم و با جهش تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم. برای انجام کارها تحریم را بهانه نکنیم.

وی با اشاره به اهمیت کسب و روزی حلال از دیدگاه قرآن ابراز داشت: کسب روزی حلال یکی از فضائلی است که دین اسلام تاکید بسیاری بر آن داشته و در آیات قرآن و روایات همواره انسان‌ها را بر کسب روزی حلال و طیب و پاک تشویق کرده است.

امام جمعه سنندج گفت: پاکیزه‌ترین مال آن است که از حلال به دست آید، کسی که در طلب رزق حلال از شهری به شهری رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد کند.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است