Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@23:33:23 GMT

امام جمعه اهواز: داعشی‌ نفس‌های آخر خود را می ‌کشد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۸۸۸۷۶

امام جمعه اهواز: داعشی‌ نفس‌های آخر خود را می ‌کشد

به گزارش ایرنا آیت ا... سید محمد علی موسوی جزایری در نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر، با اشاره به حضور رزمندگان مدافع حرم در عراق و سوریه افزود: مدافعان حرم خود را به عراق و سوریه رساندند و بسیاری از مناطق را از حضور داعشی های پاک کردند و این برای ما یک پیروزی بزرگ محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهارکرد: جمعه آینده روز قدس است که روز بسیار بزرگی به شمار می‌رود و ما امید زیادی به این روز داریم.
امام جمعه اهواز افزود: با توجه به اتفاقات اخیری که در کشور رخ داده اهمیت روز قدس برای ما 2چندان می شود که امید است همه مردم شریف ایران در راهپیمایی این روز شرکت کنند.
وی همچنین با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در آیین افطاری با حضور جمعی از مسئولان کشوری گفت: دولت افتخار می کند که بسیاری از روستاها را به اینترنت متصل کرده اما آنچه امروز برای روستا‌ها لازم تر است این است که اگر کشاورزی می‌کنند محصولشان روی دستشان نماند، این اتفاق از اینترنت واجب تر است.
آیت ا... موسوی جزایری ادامه داد: احداث جاده، ایجاد بازار برای فروش محصولات روستاییان، قیمت تضمینی محصول، ارایه آموزش لازم در زمینه دامپروری و کشاورزی و ...این روزها از اهمیت بیشتری نسبت به اینترنت برای روستاییان برخوردار است.
وی بیان کرد: جوانان روستایی این روزها یک دست کت و شلوار اتو کشیده بر تن ‌کرده و به سمت شهر می آیند و از ما درخواست می کنند که آنها را به ادارات دولتی معرفی کنیم در حالی که نباید این طور باشد؛ جوانان باید به فکر آباد کردن روستاهای خود باشند و روستا را رها نکنند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان اضافه کرد: البته دولت هم باید دست روستاییان را بگیرد و به آنها وام قرض الحسنه پرداخت کند نه وام هایی که سود بالایی دارند.
وی در ادامه با تاکید براهمیت پرداخت زکات و اشاره به اینکه پرداخت وجوه شرعی موجب افزایش خیر و برکت می شود اظهار کرد: با افزایش پرداخت زکات ما خیر و برکت را در ابعاد مختلفی شاهد هستیم.
امام جمعه اهواز با بیان اینکه الان وضعیت ما در زمینه تولید گندم به جایی رسیده که از بنادر خود گندم را صادر می کنیم افزود: هفت سال پیش زمانی که مصرف گندم در کشور به 14 میلیون تن رسید ما مجبور به وارد کردن گندم شدیم اما اکنون صادر کننده آن نیز هستیم.
7164 / 6037
خبرنگار: عاطفه جوادی ** عبدالحمید راجی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروزهای بزرگی ایجاد شده است.

حجت الاسلام موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

کد خبر 6095726

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • (ویدیو) روش متفاوت روستاییان هندی برای طبخ آبگوشت زغالی
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان