Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکنسول ایران در کربلای معلی حال و هوای کربلای معلی را در مراسم احیای شبهای قدر وصف ناپذیر دانست و گفت:‌ مراسم احیاء شبهای قدر با حضور خیل عظیم زائران ایرانی، ساکنان استان کربلا و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در کربلا برگزار شد.

میرمسعود حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره حال و هوای کربلای معلی در مراسم احیاء شبهای قدر اظهار کرد: حرمهای مطهر علوی، حسینی وعباسی از روزهای گذشته سیاهپوش شده‌اند و مراسم سوگواری در گوشه و کنار شهر به‌خصوص در عتبات مقدسه برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شبهای قدر نیز حال و هوای زیبا و ویژه‌ای در شهرهای کربلای معلی و نجف اشرف وجود دارد و بسیاری از زائران ضمن زیارت به راز و نیاز با حضرت حق می‌پردازند.

سرکنسول ایران در کربلای معلی با اشاره به استقبال پرشور زائران ایرانی در کربلای معلی تصریح کرد: در نیمه نخست ماه میارک رمضان تعداد کمی از زائران ایرانی در عتبات عالیات حضور داشتند اما تعداد زائران ایرانی در نیمه دوم ماه مبارک رمضان و مراسم احیاء شبهای قدر افزون تر شده است.

به گفته حسینیان، در مراسم احیاء شبهای قدر که با شب جمعه در کربلا مصادف شده بود تعداد بسیار کثیری از زائران ایرانی و سایر عاشقان اهل بیت (ع) در حرمین و بین الحرمین اجتماع کردند.

وی ادامه داد: مراسم مناجات، قرآن به‌سر و زیارت شامگاه گذشته با حضور خیل عظیم عاشقان، زائران اهل بیت(ع) و مردم استان کربلا در بین الحرمین برگزار شد؛ همچنین موکبها نیز به پذیرایی نذورات از زائران می‌پرداختند.

شامگاه گذشته کربلای معلی و بین الحرمین حال و هوایی دیگر داشت و صدها هزار نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مراسم احیاء شبهای قدر را در کنار بارگاه نورانی و ملکوتی حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار کردند.

مردم دست نیاز و عشق به سوی خداوند و توسل و ارادت به اهل بیت(ع) را در احیای شب قدر بالا بردند.

امسال بیش از 18 هزار نفر از زائران ایرانی مراسم احیای شبهای قدر را در کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین حضور دارند.

انتهای پیام/

R1365/P34399/S2,23/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با یاد و خاطره سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، انجام عملیات تاریخی، قاطع و تعیین کننده وعده صادق را تبریک گفت.

وی افزود: در کارنامه سید محمود حسینی مردم داری و ایجاد شرایط برای میدان داری و مردم داری به خوبی قابل تشخیص وجود دارد و وحدت و همدلی ایجاد شده برای رفع موانع و کاستی‌های استان نیز به چشم می‌آید.

وی ادامه داد: احیای و فعال سازی واحدهای تولیدی، توسعه ارتباط با کشورهای همسایه، توجه به بخش خصوصی برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید و رفع موانع فراروی گردشگری بخشی از دغدغه‌های استاندار مازندران بوده است.

عزیززاده گرجی از تلاش‌ها و زحمات استاندار قبلی مازندران تقدیر کرد و گفت: ظرفیت استاندار جدید و فرصت تحولی موجود در فضای استان و استفاده از نیروهای نخبه می‌تواند استان مازندران را به تعالی سوق دهد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران شرط موفقیت را همدلی و اتحاد بین بخش‌های مختلف دانست.

در این مراسم قرار است یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شود.

کد خبر 6086258

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود/ عدد زائران ایرانی مشخص شد