Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی: سرویس شهرستانها محمد کریم قدسی/حجه الاسلام محمد هادی ربانی شیرازی امام جمعه زرقان با اشاره به لغو سند آموزشی 2030 افزود: سند 2030 به دنبال این موضوع بو که تفکر شهید فهمیده ها را محو نماید زیرا دشمنان این کشور می دانند تا در این نظام آموزشی حسین فهمیده ها تربیت شود جای نفوذی برای هیچ سلطه گری نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارشبولتن نیوز،حجه الاسلام ربانی شیرازی امام جمعه زرقان با اشاره به سالروز شهادت مولی الموحدین علی (ع) و تسلیت این روز گفت: شهادت علی (ع) غروب خورشید حقیقت و هدایت برای همه عالم بشریت بود .او شخصیتی بی نظیر و فراتر از این عالم بود که هر کس به وجود آن حضرت آشنا گشته محو و عاشق شخصیت ، ایمان ، زهد ، تقوی و خصایص بلند ایشان شده است و افزود شیعه ی واقعی علی ابن ابیطالب (ع) در همه حالات علی ابن ابیطالب (ع) با او هست .
حجه الاسلام ربانی شیرازی امام علی (ع) را دریایی از علم و فضیلت توصیف نمود که با رفتن او جهان این دریای گرانبها را از دست داد.
امام جمعه زرقان امام علی (ع) را شخصیتی فراتر از این عالم دانست که هرکس با شخصیت آن بزرگوار آشنا گشته است بی اختیار عاشق و محو وجود و شخصیت عظیم ایشان شده است .
سند آموزشی 2030یونسکو
حجه الاسلام ربانی شیرازی امام جمعه زرقان با اشاره به لغو سند آموزشی یونسکو موسوم به 2030 گفت: در مورد این سند از همه چیز ناراحت کننده تر این بود که نام و عنوان سازمان آموزشی یونسکو آقایان را دچار غفلت کرده بود و باید هوشیار باشند تا با مارکها و عناوین دچار خواب غفلت نشوند .
خطیب نماز جمعه زرقان با اشاره به این موضوع که در کارنامه سازمان ملل و یونسکو و سازمانهای مشابه بین المللی تحت سلطه مستکبران هیچ نقطه مثبتی دیده نمی شود افزود : دشمنان این نطام هر قدمی که بر می دارند بر اساس نقشه است و آنان با سند 2030 به دنبال این موضوع بوند که تفکر شهید فهمیده ها را محو نمایند زیرا می دانند تا در این نظام آموزشی جسین فهمیده ها تربیت شود جای نفوذی برای هیچ سلطه گری نخواهد بود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد