Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@11:41:50 GMT

افشار: برای کسب بهترین نتیجه تمرین کردیم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۸۹۴۷۱

افشار: برای کسب بهترین نتیجه تمرین کردیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مردان ملی‌پوش تکواندو کشورمان که تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از 4 ماه پیش در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرده‌ اند، اکنون کمتر از یک هفته فرصت دارند تا توانایی های خود را به رخ حریفانشان بکشند و نشان دهند که برای سربلندی کشورشان از جان مایه می‌گذارند، مهدی بی باک سرمربی این تیم معتقد است شاگردانش می‌توانند بهترین مبارزت خود را در شیاپ‌چانگ کره‌جنوبی به نمایش بگذارند اما در ادامه گفت‌وگوی روابط عمومی فدراسیون تکواندو را با هادی افشار مربی این تیم می خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی افشار مربی تیم‌ملی تکواندوکشورمان بابیان اینکه بچه‌ها به آمادگی مورد نظر کادر فنی رسیده‌اند،گفت: 5 هفته کامل برنامه بدنسازی را را در پنج آیتم پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر برنا‌مه‌های تمرین با هماهنگی کادرفنی پیگیری شد و بچه‌ها توانستند به آمادگی که در نظر داشتیم برسند.

مربی تیم‌ملی کشورمان با اشاره به اینکه تمرین‌های بدنسازی برای هر یک از بچه ها متفاوت است، تصریح کرد: حجم تمرینات را برای همه تکواندوکاران کاهش دادیم اما با توجه به اینکه روز‌های باقی مانده تا مبارزات هر نماینده کشورمان متفاوت است شرایط را طوری برنامه ریزی کردیم تا بهره کافی را از فرصت باقی مانده ببرند. انشاا... با صد در صد آمادگی نتایج خوبی را رقم می‌زنند.

وی در ادامه گفت: این تیم ترکیبی از تکواندوکاران جوان و باتجربه هستند و به نظرم می‌توانند عملکردی خوب را در این رقابت‌ها از خود برجای بگذارند. دست به دست هم دادیم تا نتیجه خوبی بگیریم و قطعا برای قهرمانی تمرین کرده‌ایم.

افشار با بیان اینکه کادر فنی جوان اما با تجربه هستند خاطرنشان ساخت: اختلاف سنی کم میان کادرفنی و اعضای تیم باعث شده با یکدیگر ارتباط خوبی داشته و مثل یک برادر در تمرینات با یکدیگر همراه و همدل باشم. من به عنوان مربی و همچنین ورزشکار مسابقات قهرمانی جهان را تجربه کرده‌ام و می‌دانم کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت اما مطمئن باشید از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی در پایان افزود: همه اعضای تیم برای افتخارآفرینی آماده هستند، از مردم و خانواده بزرگ تکواندو می خواهم برای ما دعا کنند و انشاا... نتیجه زحماتمان را بگیریم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه صهیونیست‌ها در دانشگاه UCLA تمرین نسل‌کشی می‌کنند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بچه صهیونیست‌ها در دانشگاه UCLA آمریکا تمرین نسل‌‌کشی می‌کنند و حامیان فلسطین را در حضور پلیس تا سر حد مرگ می‌زنند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • بچه صهیونیست‌ها در دانشگاه UCLA تمرین نسل‌کشی می‌کنند+ فیلم
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد