Web Analytics Made Easy - Statcounter


تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با کسب ۵ مدال طلا و ۲ مدال نقره قهرمان رقابت های آسیایی ۲۰۱۷ در شهر تایچونگ کشور چین تایپه شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۵ و ۲۶ خردادماه در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان) برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط پویا دادمرز، محمد جواد رضایی، امین کاویانی نژاد، مهدی بالی و امیرمحمد حاجی پور در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۶، ۸۴ و ۱۲۰کیلوگرم صاحب مدال طلا و کرامت عبدولی و امیرمحمد نوروزی در اوزان ۶۰ و ۹۶ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شربی نیازی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفان هشتم شد.

فرنگی کاران ملی پوش کشورمان در این مسابقات با کسب ۷۱ امتیاز مقتدرانه قهرمان این رقابت ها شدند و تیم های قزاقستان و هند، ازبکستان، چین و قرقیزستان نیز به ترتیب با ۵۸، ۵۵، ۵۴، ۴۹ و ۴۸ امتیاز به ترتیب دوم تا ششم شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن ۵۰ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر وون دونگ هیوک از کره جنوبی را شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی نیز جسوربک اورتیبیکوف از ازبکستان را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد و راهی دیدار فینال شد. دادمرز در دیدار پایانی نیز با نتیجه ۲ بر یک آلپامیس داستانبک از قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم امیرمحمد حاجی پور در کشتی نخست یو هائو دای از چین تایپه را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد وی در دور دوم رومان کیم از قرقیزستان را ۷ بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حاجی پور در این مرحله نیز با نتیجه ۸ بر صفر از سد کیسانگ کیم از کره جنوبی گذشت و به دیدار پایانی راه یافت. وی در دیدار فینال ساتیش از هند را با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب کرد و به مدال طلا رسید..

همچنین نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست این مسابقات نیز به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد جواد رضایی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر الهام بهرام اف از ازبکستان را شکست داد وی در دوربعد نیز با نتیجه ۱۱ بر یک از سد هی دانگ سون از کره جنوبی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. رضایی در این مرحله مقابل کائو لیگائو از چین با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزیرسید و راهی دیدار فینال شد. رضایی در دیدار نهایی ژولامان شارشنبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۴ بر ۴ شکست داد و به مدال طلا رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم کرامت عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل یرنار فیداخمتوف از قزاقستان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه ۸ بر صفر تالا تالا از چین را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل سیداله تازایف از ترکمنستان با نتیجه ۸ بر ۷ شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول مقابل ایلانا ایلانا از چین با نتیجه ۱۰ بر ۲ به پیروزی رسید وی در دوربعد محمود باخشیلوف از ازبکستان را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کاویانی نژاد در این مرحله نیز با نتیجه ۸ بر صفر پاروین کومار از هند را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد. وی در دیدار فینال مری بیکنوف از قزاقستان را با نتیجه ۱۲ بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست یافت.
در وزن ۸۴ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم سنجر تمیربک از قزاقستان را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار نیز ارماتبک شرماتوف از ازبکستان را با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. بالی در این دیدار کالیدین آسیکیف از قرقیزستان را با نتیجه ۱۳ بر ۲ از پیش رو برداشت و قهرمان شد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم امیرمحمد نوروزی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل دونگ جائه لی از کره جنوبی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی شیگه فومی دیگوچی از ژاپن را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و راهی دیدار فینال شد. نوروزی در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیمور ماماجانوف از ازبکستان شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست مقابل ساجان از هند با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و با توجه به باخت این هندی در مرحله نیمه نهایی، شربی نیازی از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۸۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد