Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ملی‌پوش تکواندو کشورمان که تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از 4 ماه پیش در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرده‌ اند، اکنون کمتر از یک هفته فرصت دارند تا توانایی های خود را به رخ حریفانشان بکشند و نشان دهند که برای سربلندی کشورشان از جان مایه می‌گذارند، مهدی بی باک سرمربی این تیم معتقد است شاگردانش می‌توانند بهترین مبارزت خود را در شیاپ‌چانگ کره‌جنوبی به نمایش بگذارند اما در ادامه گفت‌وگوی علیرضا نصرآزادانی و هادی افشار مربیان این تیم می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصر آزادانی: ملی پوشان شایسته کسب خوشرنگ‌ ترین مدال‌ها هستند

علیرضا نصرآزادانی مربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان در رابطه با میزان آمادگی تکواندوکاران گفت: تمرینات آماده سازی تیم از 4 ماه پیش آغاز شده است. با توجه به حضور در تورنمنت بین‌المللی یونان که از سطح بالایی برخوردار بود و همچنین برپایی تمرینات مشترک با تیم‌های دیگر، خدا را شکر بچه‌ها به آمادگی خوبی رسیده‌اند و شرایط برای کسب بهترین نتایج در این رویداد برای نمایندگان ایران فراهم شده است.

وی اینطور ادامه داد: اگر خدا بخواهدتا روز مسابقات به اوج آمادگی می‌رسیم، همدلی خوبی میان اعضای تیم وجود دارد و به نظرم این موضوع مهمترین فاکتور برای موفقیت است. به تک تک بچه‌ها امیدوارم و قطعا هریک از آنها شایسته کسب مدال هستند اما شرایط مسابقات قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان با اطمینان حرف زد. دلم می‎خواهد نتیجه زحمت‌های شبانه روزی خود را بگیرند و بدانند کسب مدال دور از دسترس نیست.

مربی تیم‌ملی درخصوص مهمترین حریفان تیم نیز گفت: کره‌جنوبی، آذربایجان، ترکیه و روسیه همیشه از حریفان اصلی به حساب می‌آیند اما نباید فراموش کرد که ایران نیز رقیب جدی برای کشورهای دیگر است. در مسابقات جهانی نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم چراکه بارها دیده‌ایم برخی کشورهای ناشناخته مدال‌های خوشرنگی را به تصاحب خویش درآورده‌اند.

نصرآزادانی در ادامه صحبت‌هایش افزود: حریفان را آنالیز کرده و راجع به آنها شناخت کافی داریم. خدا را شکر بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و ما نیز سعی کردیم تجربیات خود را در اختیار آنها قرار بدهیم و همواره به آنها گوشزد کردیم در مقابل هر حریفی با برنامه مبارزه کنید.

وی در پایان گفت: 4 تکواندوکار ما سابقه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را ندارند اما با تجربه حضور در میادین بین‌المللی دیگر و انگیزه می‌توانند در نخستین حضور نتیجه درخشانی را رقم بزنند تا سابقه خوبی برای آنها باشد. هوگوپوشان از نظر فنی هیچ چیز کم ندارند و به امید خدا با اعتماد به نفس و خودباوری می‌توانند مزد زحماتشان را بگیرند.

افشار: برای کسب بهترین نتیجه تمرین کردیم

هادی افشار، مربی تیم‌ملی تکواندوکشورمان بابیان اینکه بچه‌ها به آمادگی مورد نظر کادر فنی رسیده‌اند،گفت: 5 هفته کامل برنامه بدنسازی را را در پنج آیتم پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر برنا‌مه‌های تمرین با هماهنگی کادرفنی پیگیری شد و بچه‌ها توانستند به آمادگی که در نظر داشتیم برسند.

مربی تیم‌ملی کشورمان با اشاره به اینکه تمرین‌های بدنسازی برای هر یک از بچه ها متفاوت است، تصریح کرد: حجم تمرینات را برای همه تکواندوکاران کاهش دادیم اما با توجه به اینکه روز‌های باقی مانده تا مبارزات هر نماینده کشورمان متفاوت است شرایط را طوری برنامه ریزی کردیم تا بهره کافی را از فرصت باقی مانده ببرند. انشاا... با صد در صد آمادگی نتایج خوبی را رقم می‌زنند.

وی در ادامه گفت: این تیم ترکیبی از تکواندوکاران جوان و باتجربه هستند و به نظرم می‌توانند عملکردی خوب را در این رقابت‌ها از خود برجای بگذارند. دست به دست هم دادیم تا نتیجه خوبی بگیریم و قطعا برای قهرمانی تمرین کرده‌ایم.

افشار با بیان اینکه کادر فنی جوان اما با تجربه هستند خاطرنشان ساخت: اختلاف سنی کم میان کادرفنی و اعضای تیم باعث شده با یکدیگر ارتباط خوبی داشته و مثل یک برادر در تمرینات با یکدیگر همراه و همدل باشم. من به عنوان مربی و همچنین ورزشکار مسابقات قهرمانی جهان را تجربه کرده‌ام و می‌دانم کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت اما مطمئن باشید از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی در پایان افزود: همه اعضای تیم برای افتخارآفرینی آماده هستند، از مردم و خانواده بزرگ تکواندو می خواهم برای ما دعا کنند و اگر خدا بخواهد نتیجه زحماتمان را بگیریم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی امید ایران با صعود به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان بدین شرح است:

در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.

فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و ۵ نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی