Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@09:34:42 GMT

مسابقه اینترنتی تفسیر سوره فتح

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۹۰۶۹۱

مسابقه اینترنتی تفسیر سوره فتح

مسابقه اینترنتی تفسیر سوره فتح در آباده برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آباده
گفت : علاقه مندان می‌توانند با ورود به سایت http://www.bahmanemamzadegan.ir پس از پرکردن فرم مشخصات و پاسخ به سئوالات در همان صفحه در مسابقه شرکت کنند.
وی گفت: مسابقه بیست سوال چهار گزینه‌ای است که صد امتیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره اوقاف آباده افزود: علاقمندان تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند در مسابقه شرکت کنند و دو هفته پس از ماه مبارک رمضان اسامی شرکت کنندگان و امتیازات در همین سایت اعلام می شود.
رنجبر افزود: به دو نفر از شرکت کنندگان که امتیازات برتر را کسب کنند، هزینه سفر به مشهد مقدس هدیه می‌شود.
منبع آزمون تفسیر نمونه سوره فتح از آیت ا... مکارم شیرازی است که شرکت کنندگان می‌توانند در همان سایت دانلود نمایند.
این مسابقه توسط کانون فرهنگی امام زادگان احمد و جعفر (ع) برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

جمشید صباغ زاده، قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزا‌د اسلامی واحد علوم و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: مسابقه بین‌المللی ربوکاپ یک موضوع ترکیبی است و با هوش مصنوعی، الکترونیک، اپتیک، مکاترونیک و علوم مختلفی که پیرامون آن جمع می‌شود، ارتباط پیدا می‌کند.

صباغ‌زاده ادامه داد: کیفیت مسابقات به دلیل ذات رقابتی خود هر سال بهتر شده و رقابت‌ها فشرده‌تر می‌شود؛ این موضوع را به‌وضوح در هجدهمین دوره مسابقات می‌بینم.

رشد 50 درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

وی با اشاره به رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، ابراز کرد: از بین هزار و ۸۰۰ تیم دانش‌آموزی و دانشجویی، ۳۱۷ تیم برگزیده شدند تا به رقابت با یکدیگر بپردازند و نسبت به سال گذشته که تعداد تقریبا 200 نفر بودند، افزایش کمی داشتیم، اما از نظر کیفی بسیار بهتر شده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اظهار کرد: همان طور که از اسم این مسابقات پیداست، دانش‌آموزان به این میدان برای رقابت و برنده‌شدن آمدند.

حضور 9 تیم از کشورهای مختلف در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

صباغ زاده با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به دنبال ابزار، لوازم، دستگاه‌ها و نرم‌افزار‌های پیشرفته هستند، تشریح کرد: خدا را شاکر هستیم که در این مسابقات ۹ تیم از کشور‌های روسیه، چین و کانادا در بین دانش‌آموزان ایرانی به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه مسابقات در سطح بین‌المللی افق بازتری پیدا می‌کنند، تصریح کرد: این امر باعث می‌شود که سطح کیفیت روزبه‌روز بهتر شود.

به گفته صباغ زاده، امسال نیز همانند سال گذشته برنده از میان شرکت کنندگان خارجی داریم.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان باید از این مسابقات بهره بگیرند. درصدد هستیم که تیم‌های دانش‌آموزی و دانشجویی به صورت استارت‌آپ باید در دانشگاه آزاد اسلامی مستقر شوند. ما نباید این مسابقات را همانند یک جرقه سالی یک بار خاموش و روشن کنیم. تیم های دانش آموزی و دانشجویی در مناسبت‌های ارتباط با صنعت و نمایشگاه‌های صدرا باید حضور پیدا کنند تا ارتباطشان از طریق دانشگاه و صنعت قوی‌تر و تشکیلاتی‌تر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون