Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت ‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش اپه مردان، هر چهار نماینده ایران با شکست برابر رقبا از گردنه رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش قدس آنلاین، در دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران با چهار شمشیرباز (محمدرضایی، طاهر عاشوری، محمداسماعیلی و محمد کیهانی) در بخش اپه مردان به رقابت با سایر تیم ها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان طاهر عاشوری موفق به حضور در جمع ۱۶ شمشیر باز برتر شد.

در آغاز رقابت ها، محمداسماعیلی با پنج برد و یک باخت، طاهر عاشوری و محمد رضایی هر دو با چهار برد و دو باخت و محمد کیهانی با سه پیروزی و سه شکست در مرحله مقدماتی به جدول اصلی و حذفی مسابقات راه پیدا کردند.

در ادامه مسابقات محمد رضایی با پیروزی بر شمشیرباز قرقیزستان به مرحله یک سی و دوم نهایی صعود کرد. طاهر عاشوری نیز برابر نماینده سنگاپور به پیروزی رسید و راهی مرحله یک سی و دوم نهایی شد. محمد اسماعیلی هم مقابل شمشیرباز استرالیایی به پیروزی رسید رفت و به مرحله بعدی راه پیدا کرد اما محمد کیهانی با شکست مقابل شمشیر باز ازبکستان، از راه یابی به مرحله یک سی و دوم نهایی بازماند.

در مرحله یک سی و دوم نهایی، طاهر عاشوری مقابل حریف هنگ کنکی خود به پیروزی رسید و به مرحله یک شانزدهم راه پیدا کرد و بهترین نتیجه امروز تیم اپه مردان ایران را به خود اختصاص داد. محمد اسماعیلی و محمد رضایی هم با قبول شکست برابر حریفانی از قرقیزستان و قزاقستان از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

طاهر عاشوری تنها نماینده ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف کی یونگ شمشیر باز قدرتمند کره دارنده مدال طلای المپیک و جهان، رفت و با شکست مقابل این شمشیرباز از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از ۲۵ تا ۳۰ خرداد به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با پیروزی دو بر یک برابر استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) فینالیست این دوره از مسابقات شد.

ملی‌پوشان ساحلی با امتیازات ۲۱ بر ۱۰، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۰ حریف را شکست دادند تا برای دومین بار در طول تاریخ به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال مردان آسیا راه یابند. حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوینهووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی با کسب این نتایج در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود. نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش