Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@15:06:11 GMT

کنایه سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به سی‌ان‌ان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۹۱۶۸۹

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به خبرنگاران سی‌ان‌ان پیشنهاد کرد داستان واقعی «عمران» کودک سوری در حلب را منتشر کنند.

به گزارش ایسنا از ریانووستی، ماریا زاخارووا گفت: تاکنون واکنشی از سوی سی‌ان‌ان و شبکه تحت نظارت کریستین امانپور در مورد سفر به حلب و آشنا شدن با خانواده این پسر سوری ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با کنایه افزود: شاید اگر خبرنگاران سی‌ان‌ان به صورت دسته جمعی و یا جداگانه به کریستین امانپور مراجعه کنند و به او بگویند که به مسکو سفر کند و تصویر این کودک سوری را که در وزارت خارجه روسیه نشان داده و سرگذشت او را بیان کردیم ببیند و بعد در مورد اوضاع سوریه نتیجه گیری کند، او در خود این توانایی را پیدا کند تا گزارشی در مورد این سوژه ارائه دهد!

تصویر عمران کودک سوری که توسط کلاه سفیدها از زیر آوار نجات یافته بود، در تابستان 2016 در رسانه منتشر شد.

رسانه‌های غربی در یک سناریوی خبری از پیش تعیین شده حمله به خانه مسکونی در حلب را که خانواده این کودک در آن زندگی می‌کردند به روسیه و سوریه نسبت دادند.

اما وزارت دفاع روسیه با رد این ادعاها و نشان دادن تصاویر و فیلم‌های واقعی از مصاحبه با خانواده این کودک سوری نشان داد که تروریست‌ها عامل این اقدام بوده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است

سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که ناتو مسئول اصلی جنگ کنونی در اوکراین است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، «وانگ ونبین» سخنگوی وزارت خارجه چین روز جمعه اعلام کرد که ناتو مستقیماً مسئول درگیری اوکراین است.

سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست مطبوعاتی در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی دبیر کل ناتو تاکید کرد که اظهارات دبیر کل ناتو صحت ندارد و چیزی جز شایعه نیست.

وانگ تاکید کرد که چین بحران اوکراین را آغاز نکرده و مسئولیت ناتو در قبال آن غیرقابل تغییر است.

وی افزود که ناتو باید در مورد نقش خود در جنگ اوکراین تأمل کند، دست از سرزنش دیگران بردارد و اقدام عملی برای پیشبرد راه حل سیاسی را در پیش بگیرد.

دبیر کل ناتو دیروز پکن را متهم کرد که از تولید تسلیحات نظامی روسیه از طریق صادرات قطعات با کاربرد دوگانه به این کشور حمایت می‌کند.

استولتنبرگ گفت: چین می‌گوید خواهان روابط خوب با غرب است و در عین حال همچنان به دامن زدن به بزرگترین درگیری مسلحانه در اروپا پس از جنگ جهانی دوم ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است