Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@03:37:17 GMT

برای داشتن ابرو پر پشت چه بخوریم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۹۱۹۴۳

برای داشتن ابرو پر پشت چه بخوریم

خبرگزاری میزان- برای داشتن ابروهای پر پشت،تغذیه و خوردن برخی مواد غذایی موثر است. به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،بسیاری از خانم‌ها به دلیل تراشیدن ابروهای خود و یا نازک کردن‌های متوالی ابروی خود شاهد کم پشت و کم رنگ شدن ابروی خود می‌شوند.
اگر می‌خواهید ابروانی زیبا و پرپشت داشته باشید از راهکارهای زیر پیروی کنید

موهای ابرو به طور معمول بعد از ۶ تا ۸ هفته به اندازه اصلی خود می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد ابرو بسیار کند است.
برای رشد موهای ابروی خود نیاز به پروتئین و ویتامین دارید.
ویتامین‌های لازم برای رشد موهای ابرو شامل ویتامین‌های A.، C، B. و E. است.
قرص‌های فولیک اسید به فولیکول‌های مو کمک می‌کند.
سعی کنید هیچ‌گاه از مداد ابرو استفاده نکنید. مداد ابرو باعث تضعیف و ریزش موهای ابرو می‌شود.
ویتامین‌های گروه B. به ویژه بیوتین و ویتامین B۶ برای جلوگیری از ریزش مو بسیار مهم است. برای تأمین ویتامین B۶ سعی کنید ماهی، مرغ، جگر، دانه آفتابگردان، جوانه گندم، گوشت، غلات سبوس دار، مخمر، زرده تخم مرغ و آلوی خشک مصرف کنید.
منابع غنی از بیوتین شامل: مرغ، تخم مرغ، جوانه گندم، سبوس گندم، جگر، بادام زمینی، قارچ، موز، توت فرنگی، هندوانه، گریپ فروت و گل کلم است.
داروهای شیمیایی بسیاری وجود دارد که برای پرپشت شدن موی ابرو مؤثر هستند، اما توصیه می‌شود با کمک مواد غذایی طبیعی به رشد و تقویت ابروهای خود کمک کنید. البته مواد غذایی و داروهای گیاهی نیاز به زمان زیاد و صبوری دارند تا به نتیجه برسند.مهران خمسه- متخصص زیباییانتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مصرف بیش از حد ویتامین دی برای بدن مضر است؟

مصرف بیش از حد مکمل‌های ویتامین دی باعث بروز عوارضی مانند تجمع کلسیم در خون، حالت تهوع، استفراغ و ضعف می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ویتامین‌ها و مواد معدنی برای حفظ سلامتی ضروری هستند، زیرا نقش مهمی در عملکردهای مختلف بدن از جمله تقویت سیستم ایمنی و بهبود سلامت استخوان دارد؛ با این وجود، زمانی که مواد معدنی و ویتامین‌ها بیش از حد مصرف شوند می‌تواند عوارض جانبی خاصی به همراه داشته باشد و منجر به مسمومیت شود.

ویتامین دی برای رشد و توسعه سلول‌های عضلانی، عملکرد مناسب سیستم ایمنی و حفظ سلامت اسکلتی ضروری است، البته مصرف بیش از حد آن می‌تواند منجر به مسمومیت شود، این نوع مسمومیت معمولاً به دلیل مصرف بیش از حد مکمل‌ها به جای رژیم غذایی یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید رخ می‌دهد، یکی از علائم اصلی مسمومیت ویتامین دی تجمع کلسیم در خون است که به عنوان هیپرکلسمی شناخته می‌شود.

علائم مسمومیت با ویتامین دی شامل حالت تهوع، استفراغ، ضعف، تکرر ادرار، استخوان درد و مشکلات کلیوی می‌‏شود، حتی در موارد شدیدتر نیز می‌تواند منجر به کما و مرگ شود؛ اغلب پیشنهاد می‌شود که افراد بین ۳۰ تا ۶۰ نانوگرم بر میلی‌لیتر ویتامین دی مصرف کنند، مصرف بیش از ۱۰۰ نانوگرم در میلی‌لیتر می‌تواند مضر باشد و با مشکلاتی برای سلامت بدن همراه باشد.

کد خبر 748305

دیگر خبرها

  • نخودفرنگی وزن را کاهش می‌دهد؟
  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم
  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • مکملی که ریزش مو را درمان می‌کند
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • آیا مصرف بیش از حد ویتامین دی برای بدن مضر است؟
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟