Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تيم‌هاي حاضر در مسابقات ليگ برتر فوتبال بعد از پايان ليگ شانزدهم، تلاش براي تقويت تيم خود را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، تيم‌هاي حاضر در مسابقات ليگ برتر فوتبال بعد از پايان ليگ شانزدهم، تلاش براي تقويت تيم خود را در دستور کار قرار دادند.

در اين ميان برخي از تيم‌ها با جذب نفرات مطرح و باتجربه به دنبال کسب عنوان قهرماني و حضور در رتبه‌هاي بالاي جدول بوده و برخي از باشگاه‌ها نيز با توجه به بودجه و امکانات خود سعي دارند با جذب نفرات جوان تيمي آماده را براي باقي ماندن در ليگ مهيا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استقلال:
آبي پوشان پايتخت با توجه به نتايجي که در ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا گرفتند به دنبال تقويت تيم خود هستند.از سوي کادرفني استقلال و اطرافيان اين تيم اسامي مختلفي از بازيکنان مطرح مي شود.

بازيکنان ورودي: سرور جپاروف، پژمان منتظري، رامين رضاييان، آندرانيک تيموريان، احسان پهلوان و داريوش شجاعيان بازيکنان مد نظر استقلال هستند که در اين ميان روزبه چشمي، حسين حيدري، فردين نجفي، مهدي قائدي و حسن بيت سعيد و سجاد شهباززاده با استقلال قرارداد امضا کرده اند.

بازيکنان خروجي: طاها شريعتي،عليرضا سيار،کاوه رضايي و ميعاد يزداني و کاوه رضايي رسما از جمع آبي پوشان پايتخت جدا شدند و بازيکناني نظير فرشيد باقري، يعقوب کريمي، هراير مگويان، محمد حسين کنعاني زادگان، جابر انصاري، حسين حسيني و سيد مجيد حسيني هم گفته مي شود در ليست مازاد اين تيم تهراني قرار دارند.

گفتني است که باشگاه استقلال با جذب بيت سعيد و شهباززاده مي خواهد کاوه رضايي را به تيم ديگري منتقل کند.

استقلال خوزستان:
آبي پوشان خوزستان با توجه به مشکلات مالي که دارند نتوانستند رضايت هواداران خود را جلب کنند و با وجود جدا شدن پورموسوي سرمربي اين تيم ليست مازاد اين تيم مملو از اسامي بازيکن است و اين يعني قهرمانان سابق ليگ فقط خروجي دارند.

بازيکنان ورودي: تا اين لحظه آبي پوشان اهوازي با عباس بوعذار ، موسي کولي بالي ، حجت اسلامي و طالب ريکاني قرارداد بسته اند.

بازيکنان خروجي: مهدي مومني، مهدي زبيدي، دانيال ماهيني، محمد طيبي، فرشاد سالاروند، حسن بيت سعيد و نويد عاشوري بازيکناني هستند که رسما از جمع آبي پوشان خوزستاني جدا شده اند، اما بازيکناني نظير آلوس نانگ، آرش افشين، پيمان شيرزادي، علي اصغر عاشوري، محمد طيبي و وحيد شيخ ويسي هم با توجه به پيشنهادهايي که از تيم هاي ديگر دارند خواهان جدايي از استقلال خوزستان شدند.

پارس جنوبي جم:
اين تيم تازه جواز حضور در ليگ برتر هفدهم را بدست آورده است و برخلاف خيلي از تيم هاي ليگ برتري سعي کرده است با قدرت در بازار نقل و انتقالات فعاليت کند.

بازيکنان ورودي: واحد بخشي، مهدي عبدي، ميثم تقي زاده، مهدي زبيدي، ابراهيم صالحي، احسان اسد زادي، احمد گوهري، ايمان سليمي، محسن فروزان، محمد طيبي، فرشاد سالاروند و مجيد علياري قرارداد خود را با اين تيم به ثبت رساندند و مسئولان پارس جنوبي در حال مذاکره باعليرضا ابراهيمي هستند.

بازيکنان خروجي: از تيم پارس جنوبي فقط 2 بازيکن به نام هاي داود نوشي صوفياني و محمود خميسي جدا شده اند.

پديده:
مسئولان تيم فوتبال پديده برخلاف ساير تيم هاي ليگ برتري سعي کرده اند با چراغ خاموش در نقل و انتقالات حضور پيدا کنند.

بازيکنان ورودي: قاسمي نژاد، مصطفي احمدي،محمدرضا خلعتبري و بابک حاتمي بازيکناني هستند که در فصل نقل و انتقالات به تيم پديده پيوستند. سه بازيکن ديگر پديده از جمله سعيد جلالي و عبداله حسيني دو ساله و حسين مهربان سه ساله قرارداد خود را تمديد کردند.

بازيکنان خروجي: مهاجري سرمربي تيم فوتبال پديده با حسن جعفري، کريم احمدي و يونس شاکري فسخ قرارداد کرد.

پرسپوليس:
سرخپوشان پايتخت برخلاف رقيب ديرينه خود فصل نقل و انتقالات را با قدرت آغاز کردند، اما رفته رفته سرعت گيرهاي مختلفي را پيش روي خود ديدند.

بازيکنان ورودي: ابتداي فصل نقل و انتقالات مسئولان پرسپوليس با گادوين منشا ،شجاع خليل زاده شايان مصلح و سيامک نعمتي ستاره هاي ليگ شانزدهم قرارداد امضا کردند و بازيکنان مانند اميد عاليشاه، احمد نوراللهي و بشار رسن را به عنوان گزينه هاي احتمالي پيوستند به سرخپوشان پايتخت مطرح شد.

بازيکنان خروجي:رامين رضاييان، محمدامين آرام طبع، شهاب کرمي، سامان نريمان جهان، رضا کرملاچعب، حامد آقايي، سروش رفيعي بازيکناني هستند که از جمع سرخپوشان جدا شدند.

پيکان:
مجيد جلالي مانند سال هاي گذشته سعي کرده است به دور از حواشي فصل نقل و انتقالات را طي کند.

بازيکنان ورودي: حجت حق وردي،سعيد صادقي و مهدي مومني تنها بازيکناني هستند که جلالي براي ترکيب يازده نفره خود در فصل هفدهم در نظر گرفته است.

بازيکنان خروجي: طبق انتظار ستاره هاي تيم پيکان نظير گادوين منشا، مهدي شيري، سياوش يزداني و سيامک نعمتي در پايان ليگ شانزدهم از اين تيم جدا شدند.

تراکتورسازي:
خودروسازان تبريزي برخلاف ادوار گذشته ليگ که هميشه با قدرت در فصل نقل و انتقالات فعاليت داشتند به دليل محروميت از سوي فيفا با مشکلات جدي رو به رو شده اند.

بازيکنان ورودي: فرزاد حاتمي امروز قرارداد خود را با تراکتورسازي امضا کرد.

بازيکنان خروجي: ادينيهو در ابتداي ليگ شانزدهم اعلام کرد که ديگر قصد بازي در ليگ ايران را ندارد و رسما از جمع سرخپوشان جدا شد.به غير از ادينيهو 3 بازيکن ديگر به نام هاي جاسم کرار، محمدرضا اخباري و سعيد آقايي نيز از اين تيم جدا شدند.

ذوب‌آهن:
سبزپوشان اصفهاني هم شرايط مساعدي را در فصل نقل و انتقالات تجربه نمي کنند و ليست خروجي اين تيم شامل نام هاي بيشتري نسبت به ليست خروجي آن است.

بازيکنان ورودي: ذوبي ها با حميد بوحمدان و اسماعيل شريفات قرارداد امضا کردند و شنيده ها از منابع غير رسمي حاکي از آن است که مسئولان اين تيم با بختيار رحماني، هراير مگويان، وحيد شيخ‌ويسي، سيدمجيد حسيني، لوسيانو پريرا و عليرضا نقي زاده در حال مذاکره هستند.

بازيکنان خروجي: رضا شکاري، جري بنگستون، حجت حق وردي و مهرداد قنبري بازيکناني هستند که به صورت رسمي از جمع سبزپوشان ديار نصف جهان جدا شده اند و زمزمه هاي جدايي احسان پهلوان هم از اين تيم به گوش مي رسد.

سايپا:
مسئولان سايپا با قدرت هر چه تمام تر وارد بازار نقل و انتقالات شدند و در همان ابتدا با علي دايي به عنوان سرمربي قرارداد امضا کردند.

بازيکنان ورودي: نارنجي پوشان ليگ برتري توانستند با محمدرضا اخباري، دانيال ماهيني، طاها شريعتي،اسدي،عياري، آرش رضاوند ، محمد عباس زاده و محمد دانشگر قرارداد امضا کنند و به احتمال فراوان تا چند روز آينده مهرداد کفشگري هم به جمع شاگردان دايي مي پيوندد.

بازيکنان خروجي: ابراهيم صادقي، محمدرضا خلعتبري، عزت اله پورقاز و کاظم برجلو بازيکناني هستند که علي دايي اعلام کرده است که در ليگ هفدهم نيازي به آنها ندارد.

سپاهان:
مسئولان سپاهان اصفهان در بازار نقل و انتقالات بسيار از ستاره هاي تيم خود را از دست دادند و سعي دارند که با جذب نفرات جايگزين تيم را احيا کنند.

بازيکنان ورودي: عزت اله پورقاز، سعيد آقايي،شاهين ثاقبي، ساسان انصاري ،سياوش يزداني و حسن جعفري بازيکناني هستند که مسئولان سپاهان توانستند با آنها قرارداد امضا کنند.

بازيکنان خروجي: شجاع خليل زاده، فريد بهزادي کريمي، علي احمدي، جلال عبدي، طالب ريکاني و روشندل، سرور جپاروف و آرمين سهرابيان بازيکناني هستند که از جمع زرد پوشان اصفهاني جدا شدند.

سياه جامگان:
سياه پوشان مشهدي شايد تنها تيمي است که کمترين فعاليت را در بازار نقل و انتقالات داشت.

بازيکنان ورودي: احسان پيرهادي، محمدحسين عين افشار، کريم احمدي، سبحان خاقاني، حسين مددي، يونس شاکري و دانيال موسوي بازيکناني هستند که به جمع سياه پوشان مشهدي اضافه شده اند.

سپيدرود:
تيم تازه ليگ برتري شده سپيدرود توانسته است که شاکله اصلي تيم خود را حفظ کند و تنها به دنبال تقويت تيم خود باشد.

بازيکنان ورودي: حسين ابراهيمي، ميعاد يزداني، ايمان صادقي، ميلاد صادقيان، غلامرضا رضايي، عماد ميرجوان، سيدمحسن حسيني، علي دهقان و توحيد غلامي بازيکناني هستند که به تيم تازه ليگ برتري شده سپيدرود پيوستند و به احتمال زياد در چند روز آينده نيز مذاکرات مسئولان اين تيم با آندرانيک تيموريان به نتيجه مي رسد.

بازيکنان خروجي: تا اين لحظه شايان مصلح به صورت رسمي از جمع سپيدرودي ها جدا شده است.

فولاد خوزستان:
فولادي ها برخلاف همشهري خود سعي دارند با قدرت در ليگ هفدهم ظاهر شوند.

بازيکنان ورودي: حميد گلزاري، رحيم زهيوي و نويد عاشوري تنها بازيکناني هستند که با فولادي ها به توافق رسيد اند و با سوشا مکاني مسئولان خوزستاني مذاکراتي را داشته اند.

بازيکنان خروجي: در ابتداي فصل نقل و انتقالات مهرداد جماعتي و ساسان انصاري از اين تيم جدا شدند و امروز هم اسماعيل شريفات و حميد بوحمدان به ذوب آهن رفتند. بازيکناني مانند بختيار رحماني، بهرام رشيد فرخي، ماتياس چاگو، مهرداد طهماسبي، ميثم دورقي و وحيد طالب لو اعلام کرده اند که از تيم هاي ديگر پيشنهاد دارند و مي خواهند از اين تيم خوزستاني جدا شوند.

گسترش فولاد:
اين تيم تبريزي که در فصل گذشته شرايط مساعدي نداشت ابتدا هوشنگ نصيرزاده را به عنوان مديرعامل معرفي کرد هيات مديره اين تيم اعلام کرده است که سعي دارد با قدرت بيشتر در ليگ هفدهم حاضر شود.

بازيکنان ورودي: کاخابر کاخاشويلي، امين حاج محمدي، مهرداد قنبري، احمد زنده‌روح، علي زندوي، علي فتحيان بازيکناني هستند که به طور رسمي با اين تيم قرارداد بستند.

بازيکنان خروجي: مصطفي اکرامي، محمد نصرتي و مرتضي اسدي بازيکناني هستند که جمع اين تيم تبريز جدا شدند و احتمال دارد در چند روز آينده داريوش شجاعيان نيز با توجه به پيشنهادهايي که از ساير تيم ها دارد از تيم گسترش فولاد جدا شود.

نفت آبادان:
مسئولان تيم نفت برخلاف فصل گذشته با قدرت هرچه تمام تر وارد بازار نقل و انتقالات شدند.

بازيکنان ورودي: مرتضي اسدي، جاسم کرار، فريد بهزادي کريمي، داود نوشي صوفياني، مهرداد جماعتي، آگوستو سزار، اميد جهانبخش، وحيد اسماعيل بيگي، امين پورعلي و محمد جواد کردوني بازيکناني هستند که با تيم نفت آبادان قرارداد امضا کردند.
ناصر سالاري، دروازه‌بان فصل گذشته تيم فوتبال صنعت نفت آبادان قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد کرد.

بازيکنان خروجي: مهدي شادکام،گوي هيان‌ کيم، رشيد البي، برونو اوليويرا، علي صلاح هاشم و عقيل اعتمادي بازيکناني هستند که از تيم نفت آبادان جدا شدند.

نفت تهران:
شايد بتوان به جرات گفت تنها تيمي که هنوز نمي دانيم مديرعامل و کادرفني آن چه اشخاصي هستند نفت تهران است.نفتي که روزي يکي از مدعيان ليگ برتر بود.

بازيکنان ورودي: هنوز بازيکني با اين تيم وارد مذاکره نشده است و اکثر بازيکنان منتظر هستند وضعيت تيم نفت مشخص شود.

بازيکنان خروجي: با توجه به شرايط تيم نفت بازيکناني نظير آندرانيک تيموريان، احمد آل نعمه، محمد قاضي، ايگور پراهيچ، ايمان مبعلي و ميلاد فخرالديني اعلام کرده اند که مي خواهند از اين تيم جدا شوند و آرش رضاوند، رضا اسدي، عباس بوعذار ، رضا علياري، سجاد شهباززاده، توحيد غلامي و محمد دانشگر هم به طور رسمي از تيم نفت جدا شدند.

450


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • برگزاری آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد