Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@10:50:15 GMT

عصبانيت همسر شما به اين 5 دليل اصلي است!!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۹۲۲۸۰

خبرگزاري آريا -


دليل عصبانيت و پرخاشگري بين همسران

گاهي اوقات ناخودآگاه بدون اين که خودتان تشخيص دهيد رفتارهاي خصومت آميزي از خودتان نشان مي‌دهيد و در اين ميان کسي که مجبور مي‌شود رفتارهاي تهاجمي شما را تحمل کند همسرتان است. از جمله مواردي که باعث ايجاد چنين رفتارهايي در رابطه مي‌شود موارد زير مي‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



5 دليل عصبانيت و پرخاشگري بين همسران

تعريف‌هاي مصنوعي مي‌کنيد
تعريف کردن‌هاي مصنوعي مثل : «واي ممنون که آشپزخونه رو تميز کردي» به نظر خوب مي‌آيد اما در واقع با اين جمله به کنايه به او مي‌گوييد که آدم نامرتب و بي‌انظباطي است. بياييد به جاي استفاده از جملات کنايه آميز حرف دلتان را بزنيد. مثلا بگوييد: ميشه لطفا در تميز کردن آشپزخونه به من کمک کني؟

در جستجوي تلافي هستيد
هفته پيش قرار بود مهماني برويد اما همسرتان دير از سر کار آمده است. درست است که آن لحظه به او گفته‌ايد اشکال ندارد و يا مهم نيست اما اين دلخوري را تا فرصت بعدي در دلتان نگه مي‌داريد تا بتوانيد اين کار او را تلافي کرده و دليلي براي سرزنش کردن او داشته باشيد. بهترين کار اين است که درباره اين موضوع صحبت کنيد و ناراحتي خود را ابراز کنيد. اينگونه مشکل پيش آمده را همان لحظه حل مي‌کنيد.

عليرغم ميل‌تان بله مي‌گوييد
روراست باشيد و اگر تمايل به انجام دادن کاري نداريد دليلش را توضيح دهيد. هيچوقت به خاطر اجتناب از بحث خودتان را مجبور به انجام دادن کاري که دوست نداريد نکنيد.

کارها را به تعويق مي‌اندازيد
گاهي اوقات بنابر دلايلي وانمود مي‌کنيد کاري که همسرتان از شما خواسته را فراموش کرده ايد يا اين که مدام آن را به تعويق مي‌اندازيد. در اين شرايط علت اين رفتارتان را پيدا کنيد يا به جاي اين دست و آن دست کردن مستقيما به او نه بگوييد.

سکوت مي‌کنيد
ترجيح مي دهيد به جاي جنگيدن همه چيز را در دلتان نگه داريد و سکوت کنيد. اگر مي‌خواهيد رابطه خوب و سالمي داشته باشيد به جاي اين که هميشه اخمو و عبوس باشيد هر چيزي که باعث نارحتي‌تان شده است را بازگو کنيد.

منبع : bedunim.ir




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید
  • ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • (تصاویر) مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی
  • مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی(عکس)
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ