Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین علی علیه السلاماظهار کرد:مظلومیت هر مظلومی با شهادتش به پایان می رسد اما مظلومیت مولا امیرالمومنین علیه السلام با شهادتش به پایان نرسید و حتی یکی از مراحل مظلومیت ایشان بعداز شهادت آن حضرت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویخاطرنشان کرد:مظلومیت امیرالمومنین علیه السلام چهار مرحله داشت ابتدا اینکه قدر نشناسی از مولا و بایکوت سیاسی حضرت علی (علیه السلام) پس از رحلت پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله و سلم)، دوم عرصه‌ی ۵ ساله رهبری که بیعت با حضرت علی (علیه السلام) نه به عنوان امام و ولی و تداوم بخش نبوت رسول خدا، بلکه به عنوان یک انسان عادل اجتماعی که این ظلم بسیار گرانی بود.

امام جمعه فلارد تصریح کرد: سوم به شهادت رسیدن حضرت توسط یک حافظ قرآن و تشییع شبانهپیکر مطهرش و چهارم ترویج سب و لعن امیرالمومنین توسط بنی امیه در بین مردم مراحل بعدی مظلومیت امیر المومنین علی علیه السلام است.

بخشایش‌پوردر بخش دیگری از خطبه های نماز جمعهاین هفته به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در لغو سند ۲۰۳۰ پرداخت وافزود: با وجود سندهای بالا دستی مثل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با لغو سند ۲۰۳۰ از پذیرفتن یک کاپیتولاسیون فرهنگی نجات پیدا کردیم و انتظار می‌رود فراتر از لغو این سند،کلیت آن ابطال و سندهای مشابه هم به تبع آن ،از دستور خارج شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندرلنگه در سوگ حضرت صادق علیه‌السلام

دریافت 95 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم ولایتمدار بندرلنگه با تشکیل دسته‌های عزاداری در شب شهادت ششمین اختر تابناک ولایت و امامت به سوگواری مشغول شدند و یاد و خاطره این امام بزرگوار را گرامی داشتند.

کد خبر 6096288

دیگر خبرها

  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • بندرلنگه در سوگ حضرت صادق علیه‌السلام
  • دلایل مظلومیت امام صادق(ع) از زبان آیت‌الله علم‌الهدی
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب جعفری
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)