Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عمران تقوی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح یک هزار رأسی گاوداری صنعتی شیری در قالب 2 فاز در حال اجرا است که با تعهد پیمانکار فاز اول که شامل 500 رأس است در هفته دولت بهره برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: در سال 92 نزدیک به 40 میلیارد ریال تسهیلات دولتی برای این طرح پرداخت شد.
تقوی عنوان کرد: سرمایه گذار این طرح با همکاری بنیاد برکت 210 میلیارد ریال نیز برای تکمیل و راه اندازی آن تسهیلات دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تعهد پیمانکار در صورت راه اندازی این طرح کارخانه دهشیر دهدشت که سال‌های زیادی است تعطیل شده نیز راه اندازی خواهد شد.
تقوی تصریح کرد: در صورت راه اندازی کامل طرح گاوداری صنعتی بیش از 80 نفر در این پروژه به‌صورت مستقیم مشغول بکار خواهند شد.
شهرستان 132 هزار نفری کهگیلویه دارای چهارشهر، چهار بخش و 10 دهستان است که تعداد زیادی از جوانان فارغ‌التحصیل در این شهرستان بیکار هستند.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7531/6110

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌ برداری رسمی از سامانه سپهتن ناوگان اتوبوسی نوروز

تین نیوز

رییس گروه کنترل و نظارت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت:­ نوروز امسال، سامانه سپهتن را برای ۱۰ هزار ناوگان اتوبوسی، به صورت رسمی در پاسگاه های پلیس راه به بهره برداری خواهیم رساند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حسین قاسمی نژاد رئیس گروه کنترل و نظارت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای درباره آخرین وضعیت اجرای سامانه سپهتن (پایش هوشمند تردد ناوگان)، گفت: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در جهت اجرای مصوبه هییت وزیران در خصوص تخصیص سوخت بر اساس پیمایش و همچنین مدیریت تردد ناوگان حمل ونقل بار و مسافر کشور، شروع به عملیات نصب سامانه سپهتن روی ناوگان اتوبوسی کرد.

وی افزود: اکنون بالغ بر ۱۰ هزار ناوگان اتوبوسی به سامانه سپهتن مجهز هستند و در ایام نوروز امسال، سامانه سپهتن را به صورت رسمی در پاسگاه های پلیس راه مورد بهره برداری قرار می دهیم. قبل از رسیدن ناوگان به پاسگاه های پلیس راه، همه اطلاعات ناوگان اعم از ساعت کارکرد راننده، سرعت وسیله نقلیه و همه موارد مرتبط با ایمنی وسیله نقلیه به پاسگاه مبادله می شود.

وی افزود: در محل پاسگاه، کاربر می تواند سه بخش سبز، زرد و قرمز را در صفحه مربوط به ناوگان مشاهده کند که به تناسب هر یک از این موارد، برخوردهای لازم را انجام می دهد.

این مقام مسیول درباره تجهیز ناوگان باری به سامانه سپهتن نیز بیان کرد: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در راستای اجرای قانون بودجه امسال و مصوبه شورای اقتصاد، ارزیابی کیفی سرمایه گذاران اجرای این طرح برای ناوگان باری را انجام داد.

وی تأکید کرد: این کار در دو مرحله انجام شد و به دلیل به حد نصاب نرسیدن، تجدید شد و گزارش را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کردیم. قرار شد در جلسه ای که در این سازمان تشکیل می شود، عامل سرمایه گذار این طرح مشخص و به سازمان راهداری و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی معرفی شود.

رئیس گروه کنترل و نظارت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره زمان برگزاری این جلسه نیز اظهار کرد: اکنون ناوگان اتوبوسی طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ به صورت ۱۰۰ درصد به سامانه سپهتن مجهز شده و برای تجهیز ۵۰ درصد ناوگان باری نیز، آن بخش از فرآیند انتخاب عامل سرمایه گذار که بر عهده سازمان راهداری بوده انجام شده و اکنون بر عهده سازمان برنامه و بودجه است که در جلسه شورای اقتصاد درباره آن تصمیم گیری شود.

وی اظهار کرد: با توجه به سقف زمانی که باید در سال ۱۴۰۲ این کار انجام می شد، از زمان قانونی عقب هستیم، اما بلافاصله بعد از انتخاب عامل سرمایه گذار، وارد مرحله اجرا و نصب سامانه روی ناوگان باری کشور می شویم.

قاسمی نژاد درباره کاربرد داده های به دست آمده از سامانه سپهتن نصب شده بر ناوگان اتوبوسی برای مدیریت مصرف سوخت بیان کرد: در جلساتی که با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی داشتیم، داده هایی که از ناوگان به مرکز داده می رسد را در اختیار این شرکت قرار دادیم. بعد از اینکه داده های همه ناوگان به مرکز داده سازمان رسید، اطلاعات را به صورت برخط به سامانه جامع پیمایش ارسال می کنیم و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز بر اساس این داده ها، تخصیص سوخت به ناوگان اتوبوسی را به صورت هوشمند انجام می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید
  • بهره‌ برداری رسمی از سامانه سپهتن ناوگان اتوبوسی نوروز
  • هشدار دامپزشکی به دامداران در پی احتمال وقوع سیل
  • نهاد کتابخانه‌ها ۶۰ خدمت را به جامعه هدف خود عرضه می‌کند
  • نخستین کتابخانه سیار سبز کشور در قزوین به بهره برداری رسید
  • صدور ۱۵۰ هزار میلیارد ریال پروانه بهره برداری صنعتی در زنجان
  • بهره‌برداری از راه دسترسی بندر نوشهر تا هفته دولت سال ۱۴۰۳
  • صدور ۲۸۷ فقره پروانه بهره برداری در مازندران
  • بهره برداری از خط تولید عایق‌های صنعتی