Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی واحدهای ریخته گری شهرستان پاکدشت که فاقد کوره های استاندارد بودند و بدون فیلتر هوا فعالیت می کردند پلمپ شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس اداره محیط زیست پاکدشت گفت:تمام واحدهایی که آلایندگی محیط زیستی دارند موظف هستند با استفاده از فیلتر های مناسب نسبت به رفع آلودگی کارگاه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میکائیلی افزود:متاسفانه به دلیل نقص در قوانین واحدهای صنعتی بدون مجوز از محیط زیست و تنها با داشتن جواز از صنف مربوطه شروع به فعالیت می کنند و همکاران ما پس از اخطارهای متعدد ناگزیز هستند با حکم قضایی مانع فعالیت آنها بشوند. وی گفت:هم اکنون در پاکدشت بیش از 400 واحد ریخته گری بزرگ و کوچک شناسایی شده است که تنها 12 واحد از آنها یعنی کمتر از 3درصد اقدام به نصب فیلتر کرده اند . وی افزود:ریخته گری ها و به طور کلی هر واحد آلاینده ای که نسبت به رفع آلودگی اقدام کنند با دریافت تائیدیه از همکاران ما در اداره محیط زیست از تخفیف مالیاتی برخوردار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران سحرابی نیک، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با طراحی و ساخت دستگاهی در زمینه تصفیه آب و هوا رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور در بخش اختراعات را از آن خود کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود