Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:01:54 GMT

حضور دانشگاه تهران در نشست رتبه بندی دانشگاهها در مسکو

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۹۷۱۳۴

حضور دانشگاه تهران در نشست رتبه بندی دانشگاهها در مسکو

اولین نشست بین‌المللی کارشناسان نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان در مسکو با حضور نمایندگان دانشگاه تهران در دانشگاه دولتی مسکو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، علی‌اکبر صبوری به عنوان نماینده دانشگاه تهران و سیدحسن زهراییمسئول دبیرخانه اتحادیه دانشگاه‌های ایران و روسیه در دانشگاه تهراندر این نشست حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور پروفسور سادونیچی رئیس دانشگاه دولتی مسکو و مسئولان نهادهای رتبه ‌بندی دانشگاه‌های جهان از جمله IREG و همچنین نمایندگان و متخصصان دانشگاهی از کشورهای بلژیک، آمریکا، برزیل، انگلستان، آفریقای جنوبی، ایتالیا، ترکیه، چین، هندوستان، لهستان، روسیه و جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

در این نشست نمایندگان هر یک از کشورها به بیان نظرات خود درخصوص نظام رتبه‌بندی مسکو و تبیین شاخص‌های اصلی آن پرداختند.

حاضران در این نشست ابراز امیدواری کردند که اطلاعات مربوط به حداکثر ۲۵۰ دانشگاه جهان تا پاییز امسال از طریق پایگاه اسنادی پیش‌بینی شده برای این منظور منتشر شود.

در جریان برگزاری دومین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه در آبان ۹۵ در دانشگاه تهران پروفسور سادونیچی رئیس دانشگاه دولتی مسکو و رئیس اتحادیه روسای دانشگاه‌های روسیه، پیشنهاد نظام رتبه ‌بندی بین‌المللی جدید دانشگاه‌های جهان را مطرح کرد و مورد استقبال روسای دانشگاه‌های حاضر قرار گرفت.

بنابراین مقرر شد تا موضوع از طریق مسئولان دبیرخانه‌های اتحادیه دانشگاه‌های ایران و روسیه مستقر در دانشگاه تهران و دانشگاه دولتی مسکو پیگیری شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان

دریافت 20 MB کد خبر 6091934

دیگر خبرها

  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران