Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@02:02:43 GMT

تاکید بر صدور کد تور برای گردشگران خارجی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۹۷۱۵۶

تاکید بر صدور کد تور برای گردشگران خارجی

حسین زارع صفت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کد تور یا همان کد شناسایی برای گردشگران خارجی از جمله الزامات و نیازهایی است که باید به آن توجه بیشتری صورت گیرد. این اقدام نیازمند هماهنگی فراملی است.
وی ادامه داد: صدور کد تور باید از مبدا و قبل از صدور روادید انجام شود و درست به دلیل ضرورت و نیاز به هماهنگیهای فرا استانی در این زمینه پیگیر موضوع از سطح ملی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی همچنین گفت: تابستان امسال کمیته ویژه رفاه زائران خارجی با مسئولیت استانداری و دبیری این اداره کل در استان تشکیل می شود. پیش از این کمیته امنیتی، رفاهی و خدمات زائران خارجی در استان فعال بود که به دلیل اهمیت امور رفاهی و اقامتی این بخش به صورت مجزا و کمیته مستقل آغاز بکار می کند.
وی افزود: رسیدگی به وضعیت خدمات مربوط به زائران و گردشگران خارجی، ایجاد هماهنگیهای لازم میان دستگاهها و مباحث هماهنگیهای ورود و خروج این گردشگران و مسائل مربوط به آنان از محورهای کاری در این کمیته است.
زارع صفت ادامه داد: خراسان رضوی سالانه میزبان حدود سه میلیون مسافر خارجی است. ساماندهی ورود و خروج این گردشگران، امکان پیگیری و کنترل محل اقامت و حضور آنان نه تنها در تامین امنیت این قشر موثر و مورد نیاز است بلکه موجب ساماندهی ارائه خدمات و نیز ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات به آنان نیز می شود.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۹۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود

علی اکبر حسینی محراب، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان در محل سرسرای استانداری بیان کرد: پیش‌بینی و استفاده از امکانات برای ارائه خدمات به زائران در استان باید به بهترین شکل انجام شود.

حسینی محراب ادامه داد: دستگاه‌های استان از تمامی امکانات و تجهیزات خود برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی استفاده کنند.

استاندار خوزستان گفت: مسیر تردد اتباع خارجی در مراسم بزرگ اربعین حسینی امسال نیز همچون سال گذشته از مرز چذابه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت استان بحث آماده‌سازی مسیر اربعین حسینی است، اظهار کرد: موکب‌داران گرداننده اصلی اربعین حسینی هستند و مسئولان وظیفه ایجاد زیرساخت برای مواکب را دارند.

خوزستان از جمله استان‌های کشور است که طی ۱۳ سال گذشته میزبان و مسیر تردد زائران حسینی در ایام اربعین بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران